آئین بزرگداشت اولین شهید مدافع حرم استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س)، مراسم بزرگداشت اولین شهید مدافع حرم در استان چهارمحال و بختیاری، شهید علی عسگری و شهدای هیئت عاشقان ولایت در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش ستاد خبری شبکه جوانان رضوی، این مراسم با شکوه به همت هیئت عاشقان ولایت که از جمله تشکل‌های شبکه جوانان رضوی می‌باشد، روز پنجشنبه ۱۲ بهمن‌ماه درمسجدالرضا(ع) واقع در خیابان ملت غربی شهرکرد همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

سخنران مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسین موسوی از اساتید حوزه و دانشگاه است.

مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) جواد برزگر، حجت‌الله کیانی و علی بهبهانی‌پور به ذکر مصیبت و نوحه‌خوانی در این مراسم خواهند پرداخت.

مداح شهید والامقام علی عسگری نخستین شهید مدافع حرم استان چهارمحال وبختیاری متولد ۱۳۶۲ در طاقانک از توابع شهرستان شهرکرد است که در سالروز تولدش ۹ بهمن‌ماه سال ۱۳۹۱ در دفاع از حرم مطهر قهرمان صبر، ایثار و فداکاری، عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س)به فیض شهادت رسید.

در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲ نیز، رهبر معظم انقلاب با خانواده شهید عسگری دیدار داشتند. در این دیدار پس از اقامه نماز ظهر و عصر، مقام معظم رهبری از خانواده شهدای مدافع حرم و خانواده مجاهد شهید علی عسگری تقدیر کردند و یک جلد قرآن کریم به همراه دست‌خط ایشان به خانواده شهید اهدا شد.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.