آستان مقدس امامزاده سید مظفر (ع)، میزبان «نور و نوروز» استان هرمزگان

ویژه برنامه های سال تحویل با نام “نور و نوروز” همزمان با ۳۱ استان کشور در شهر بندرعباس برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، ویژه برنامه های سال تحویل با نام “نور و نوروز” همزمان با ۳۱ استان کشور امامزاده سید مظفر (ع) شهر بندرعباس برگزار می شود.

 مسئول کانون فرهنگی و هنری انصارولایت با بیان اینکه این مراسم بعد از اقامه نماز ظهر و عصر آغاز می‌شود، گفت: قرار است برنامه “نور و نوروز” در امامزاده سید مظفر (ع) با سخنرانی مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان آغاز شود و در ادامه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ایزدخواه، مراسم ادامه یابد.

مصطفی رجبیان افزود: امامزاده سید مظفر (ع) منتسب به امام موسی کاظم (ع) می‌باشند که در سال ۹۳ با حضور خدام حرم مطهر رضوی از شجره نامه این حضرت رونمایی شد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این مراسم به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی شبکه جوانان رضوی شکل گرفته است، گفت: در استان هرمزگان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شهرداری بندرعباس مساعدت‌های شایانی به این برگزاری این مرسام داشته اند.

رجبیان خاطر نشان کرد: قرار است در این ویژه برنامه، علاوه بر توزیع بسته های متبرک رضوی و قرائت عهدنامه با حضرت رضا (علیه السلام)، قرائت صلوات خاصه امام رئوف و صلوات بر حضرت زهرا (س) نیز انجام پذیرد.

یادآور می‌شود؛ ویژه برنامه کشوری و مردمی «نور و نوروز»، در روز ۳۰ اسفندماه، به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی و مشارکت شبکه جوانان رضوی در گلزارهای شهدا، امام زادگان، بقاع متبرکه و مهدیه‌های مراکز استان سراسر کشور و با حضور عموم مردم برگزار خواهد شد.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.