اجرای برنامه های فرهنگی برای خادمان جوان خدمات فرش حرم مطهر رضوی

موسسه جوانان آستان قدس رضوی با هدف افزایش نشاط روحی و جسمی خادمان جوان خدمات فرش حرم مطهر رضوی، برنامه‎های ویژه فرهنگی تفریحی برای این عزیزان تدارک دیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی شرکت در ویژه برنامه ها و اردوهای اردوگاه فرهنگی تربیتی امام رضا(علیه السلام) و همچنین برگزاری مسابقات ورزشی از اقداماتی است که تاکنون انجام شده است.

در همین راستا و به مناسبت ایام الله دهه فجر مسابقات فوتسال ویژه خادمان جوان خدمات فرش صحن‎های حرم مطهر رضوی با هدف افزایش نشاط، توجه به سلامت جسمی و روانی و افزایش روحیه امید در بین ایشان برگزار شد.

در افتتاحیه این مراسم که با سخنرانی یکی از مبلغین با موضوع بیان معارف و آداب اسلامی برگزار شد ، ضمن تعیین برنامه مسابقات، لباس ورزشی به همه بازیکن‌ها اهدا شده است.

نام گذاری تیم ها به نام شهدای مدافع حرم مشهدی، برگزاری مراسم فرهنگی ورزشی به مناسبت افتتاحیه و اختتامیه مسابقات، اهدای بسته فرهنگی به همه بازیکن‌ها از جمله کارهای فرهنگی این مسابقات است.

در آیین اختتامیه این مسابقات که طی مراسمی ویژه در ایام ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار می گردد به تیم‏های اول تا سوم هدایایی تقدیم خواهد شد.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.