اجلاسیه «قدس پایتخت همیشگی فلسطین» برگزار شد

اجلاسیه «قدس پایتخت همیشگی فلسطین» شامگاه دوشنبه با حضور تولیت آستان قدس رضوی و شخصیت های مطرح ضدصهونیستی از ۲۲ کشور جهان در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، اجلاسیه «قدس پایتخت همیشگی فلسطین» شامگاه دوشنبه و همزمان با روز نکبت سالروز تشکیل رژیم اشغال گر صهیونیستی در مشهد مقدس برگزار شد.

در این اجلاسیه بین المللی که با همکاری موسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار شد، رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و عضو مجلس خبرگان رهبری به ایراد سخنرانی درباره فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم در سخنان خود، فلسطین را همچنان مسئله اول منطقه و جهان اسلام برشمرد و تاکید کرد که مدعیان امروز حقوق بشر، ناقضان اصلی حقوق بشر هستند.

در این مراسم، شخصیت های مطرح ضدصهیونیستی از ۲۲ کشور جهان نیز حضور داشتند و در بخشی از اجلاسیه نظرات خود پیرامون اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی و حمایت آمریکا از این رژیم جعلی و اشغالگر را بیان کردند.

هر ساله پانزدهم ماه می فلسطینی‌ها با برگزاری تظاهرات و تجمعات اعتراضی، از سالگرد این رویداد به عنوان یوم النکبه یاد میکنند.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.