تحقق گسترش تفکر انقلابی با مشارکت تشکل‌های شبکه جوانان رضوی

مدیر کانون فرهنگی- هنری فجر شهرستان سمنان گفت: افزایش و گسترش تفکر انقلابی بامشارکت و همکاری موسسه جوانان آستان قدس رضوی و تشکل‌های شبکه جوانان رضوی سراسر کشور، تحقق می‌یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، مجید ترحمی در ‌گفتگویی تفصیلی، با اشاره به این که کانون فرهنگی هنری فجر شهرستان سمنان جزء تشکل‌های زیر مجموعه کانون مساجد کشور به‌شمار می‌رود، اظهار کرد: برنامه‌های سالانه این کانون، ابتدا از سوی کانون مساجد کشور نظیر برنامه‌ تخصصی ولایت و سپس از طرف موسسه جوانان آستان قدس رضوی ابلاغ می‌شود که الزاما باید در طول سال این برنامه‌ها به مرحله اجرایی برسد و پس‎از آن هم برنامه‌ریزی‌هایی از طرف کانون همچون تدارک برپایی شهادت امام جعفر صادق(ع)، دعای ندبه برای آحاد مردم صورت می‌گیرد که جزء برنامه‌های شاخص کانون به حساب می‌آیند.

وی مخاطبان کانون را عموم مردم و معتمدین شهر معرفی کرد و گفت: اغلب اعضای کانون فرهنگی- هنری فجر را قشر جوان جامعه تشکیل می‌دهند چراکه حضور جوانان در کانون‌های فرهنگی و مذهبی در پیشرفت فکری و شخصیتی آنان موثر است، بنابراین این کانون جهت حفظ و توسعه ارتباط این عزیزان برنامه‌های فرهنگی مذهبی را به طور ثابت در کانون اجرا می‌کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری فجر شهرستان سمنان، حضور تولیت معزز آستان قدس رضوی؛ حجت الاسلام والمسلمین رئیسی را در ایجاد تغییر و تحولات کنونی که در مجموعه آستان قدس رضوی صورت گرفته بسیار حیاتی و مهم  برشمرد و افزود: موسسه جوانان آستان قدس رضوی براساس محتوایی که ارائه می‌کند می‌تواند در افزایش و بسط تفکر انقلابی و تاثیر گذاری این تفکر در استان‌های سراسر کشور موثر باشد، لذا تحقق این امر منوط به برنامه‌ریزی‌های تشکل‌های شبکه جوانان رضوی در راستای گسترش تفکر انقلابی است که ان‌شاءلله کانون ما در راستای بومی سازی تفکر انقلابی برنامه‌ هایی را تهیه و تنظیم می‌کند.

ترحمی خاطرنشان کرد: حوزه محرومیت زدایی باید از سوی تشکل‌های فرهنگی و مردمی مورد توجه قرار گیرد، در غیر این صورت تشدید و ترویج آن بر بنیاد جامعه آسیب می‌رساند. در همین راستا کانون فرهنگی هنری فجر پس از شناسایی افراد نیازمند، مبالغی را جمع آوری و به دست نیازمندان می‌رسانیم. همچنین برای زوح‌های نیازمند جهیزیه تهیه و به این عزیزان اهدا می‌کند.

یاد آوری می‌شود؛ کانون فرهنگی هنری فجر شهرستان سمنان، از جمله تشکلهای مردمی شبکه جوانان رضوی در سطح کشور می‌باشد که بصورت مستمر در حوزه مذهبی، اجتماعی، جهادی و.. اقدام به برگزاری دوره های آموزشی و.. می نماید.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.