ترویج سبک و سیره زندگی امام رضا(ع) نیاز به برنامه ریزی دقیق و منسجم دارد

مدیر تشکل هیئت رزمندگان اسلام استان البرز گفت: ترویج سبک و سیره زندگی امام رضا(ع) در میان جوانان و نوجوانان نیاز به برنامه ریزی دقیق و منسجم دارد چراکه اگر لحظه‌ای بی تدبیری از سوی تشکل‌ها صورت گیرد موجب انحراف جوانان می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، قزلباش در حاشیه نسشت هم‌اندیشی نمایندگان تشکل‌های شبکه جوانان رضوی سراسر کشور که از سوی موسسه جوانان آستان قدس رضوی در اردوگاه تربیتی فرهنگی امام رضا(ع) برگزار شد اظهار کرد: تشکل هیئت رزمندگان اسلام استان البرز در طول سال برنامه هایی متعددی همچون اعتکاف، چله انقلاب، مناسبت های ملی و مذهبی وکرسی قرآن در ماه مبارک رمضان را همراه با مسابقات قرآنی در سراسر استان برگزار می‌کند که این امر در نشر معارف اهل بیت(ع) بسیار موثر است.

وی در خصوص جشن‌های مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید اظهارکرد: درحال حاضر جشنواره زیر سایه خورشید یکی از مهمترین برنامه‌هایی است که از سوی آستان قدس رضوی به تشکل‌های شبکه جوانان رضوی سراسر کشور ابلاغ شده است در این زمینه خوشبختانه ما برنامه ریزی‌های لازم را انجام داده ایم.

مدیر تشکل هیئت رزمندگان اسلام استان البرز بابیان اینکه در راستای ترویج سیره و فرهنگ رضوی تاکنون اقدامات مطلوبی در هیئت رزمندگان اسلام استان البرز صورت گرفته است، گفت: ترویج سبک زندگی امام رضا(ع) در میان جوانان و نوجوانان نیاز به برنامه ریزی دقیق و منسجم دارد چراکه اگر لحظه‌ای بی تدبیری از سوی تشکل صورت گیرد موجب انحراف جوانان می‌شود، تشکل ما در دهه کرامت و دیگر برنامه ها در قالب مسابقه و موضوعات سخنرانی سیره حضرت رضا(ع) را به مخاطبان آموزش می‌دهد.

قزلباش مخاطبان تشکل هیئت رزمندگان اسلام استان البرز را اقشار مختلف جامعه خصوصا جوانان و نوجوانان معرفی و بیان‌کرد: تشکل ما یک واحد بسیار مهمی به عنوان جوانان عاشورایی تشکیل داده است که اغلب اعضای آن جوانان و نوجوانان از سنین۸ تا ۱۸سال هستند در مجموع در هیئت استان۲۰ نفر ودر کل  هیئات شهرستانها۱۱۰ نفر فعالیت می‌کنند.

یاد آوری می‌شود؛ هیئت رزمندگان اسلام استان البرز، از جمله تشکلهای مردمی شبکه جوانان رضوی در سطح کشور می‌باشد که بصورت مستمر در حوزه مذهبی، اجتماعی، جهادی و.. اقدام به برگزاری دوره های آموزشی و.. می نماید.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.