ثبت نام دومین دوره فشرده تربیت مدرس عقاید اسلامی آغاز شد

به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی دومین طرح تربیت استاد عقاید اسلامی ویژه تدریس به جوانان برگزار می‌شود.
از جمله اهداف این طرح می‌توان به بسترسازی برای پرورش نیروهای متخصص با توان تبیین عقاید شیعه، پاسخگویی به شبهات ذهنی دانش‌آموزان، آشنایی بیشتر طلاب با شبهات روز مطرح در جامعه، آشنایی با افق‌های نو پژوهشی در زمینه کلام اسلامی اشاره کرد.
مسأله محوری و آموزش کاربردی ، تفکر محوری و هماهنگی آموزشها و پژوهش‌ها راهبردهای آموزشی این طرح است.
تنها مخاطبین طلاب برادر، دانشجویان رشته‌های مرتبط سراسر کشور و حداکثر سن ۳۵ سال می‌توانند در این دوره شرکت کنند.
معارف کاربردی، مهارت مدیریت کلاس، روش تدریس عقاید، مهارت مطالعه، مخاطب‌‌شناسی نوجوان(روان‌شناسی رشد)، مهارت ارتباط مؤثر با نوجوان، ادیان و فرق مباحثیست که در این دوره آموزش داده می‌شود.
این دوره قرار است از ۱ تا ۹ شهریورماه در موسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار شود. مهلت ثبت نام در این طرح از ۱۶ مرداد الی ۲۲ مرداد و هزینه دوره یکصد هزار تومان است.
مخاطبین منتخب پس از ثبت اطلاعات، در مصاحبه مجازی شرکت خواهند کرد.
اعطاء گواهینامه حضور، معرفی جهت خادمیاری در حرم مطهر رضوی و آستان قدس رضوی ( از میان برگزیدگان ) و اضافه شدن به شبکه اساتید عقاید در کل کشور از جمله مزیت‎های این طرح به شمار می‎رود.
لازم به یادآوری است موسسه جوانان آستان قدس رضوی براساس رسالت‎های ابلاغ شده، راهبردهای مختلفی را جهت اثرگذاری در قشر جوان برای خود تعریف کرده است ، یکی از این راهبردها تربیت نیروی متخصص در حوزه جوانان است که در همین راستا در طول ۱۸ ماه گذشته ۶ دوره تربیت مربی ویژه جوانان با عناوین مختلف تربیت مربی اردویی، تربیت مربی عقاید اسلامی کشوری و تربیت مربی تخصصی جوانان در دو حوزه دختران و پسران برنامه‎ریزی و اجرا کرده است.

 

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.