جشن «چله انقلاب» ویژه نسل چهارم در تبریز برگزار شد

در قالب پویش کشوری «چله انقلاب»، جشن انقلاب ویژه نسل چهارم در قالب جُنگ دانش آموزی در تبریز برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، در آستانه دهه مبارک فجر ویژه برنامه جُنگ دانش آموزی ویژه نسل چهارم با حضور دانش آموزان نخبه مقطع متوسطه تبریز با میزبانی تشکل های جوانان رضوی استان آذربایجان شرقی در فرهنگسرای بزرگ الغدیر برگزار شد.

در این مراسم سردار شاکری؛ نماینده محترم آستان قدس رضوی در استان آذربایجان شرقی گفت: امروز فعالان فرهنگی باید با ارائه برنامه های ویژه و دارای محتوای اسلامی و انقلابی، خوراک فکری جوانان را تامین کنند؛ چراکه شاکله شخصیتی انسان در دوران جوانی شکل می گیرد.

وی با اشاره به اینکه ترویج افکار غلط در بین جوانان و نوجوانان هدف اصلی دشمنان در جبهه فرهنگی است، اظهار کرد: ما باید با توجه به نیاز جوانان و نوجوانان برنامه ها را طراحی و در قالب های مختلف به آنان ارائه دهیم.

همچنین در ادامه استاد لطیفی با تاکید بر حفظ آرمان های انقلاب گفت: مقام معظم رهبری شما نوجوانان و جوانان را برای نظام اسلامی ایران بسیار بزرگ، با ارزش و عناصر قدرت ملی قلمداد می فرمایند که امید است شما عزیزان نیز با استعانت از خداوند متعال و تلاش و پشتکار خویش آینده ای پر از موفقیت را برای کشورمان به ارمغان بیاورید.

اجرای ویژه برنامه های حماسی، طنز، سرود، تئاتر و… با حضور کارشناسان از دیگر برنامه های این جُنگ دانش آموزی در تبریز بود.

در پایان مراسم با اهداء لوح افتخار با عنوان «چله انقلاب» اهدایی آستان قدس رضوی به استاد لطیفی و پدر شهید مدافع حرم؛ محمد رضا فخیمی قدردانی و با اهدای لوح سپاس از دانش آموزان نمونه تبریز تجلیل به عمل آمد.

یادآوری می شود؛ پویش کشوری «چله انقلاب» به ارائه مجموعه ای از نمایشگاه ها، همایش ها و برنامه های ترکیبی ویژه بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی طراحی کرده است که با هدف معرفی کامل اهداف و دستاوردهای آن واقعه عظیم در سراسر کشور و به صورت چرخشی در شهرهای منتخب از تاریخ ۳۰دی ماه تا سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود و تمام این فعالیت ها با محوریت شبکه جوانان رضوی، با همت و توان مجموعه ها و تشکل های انقلابی و با حضور همه اقشار مردم انجام می شود.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.