امام جمعه اهل سنت شهرستان آق‌قلا گلستان: جوانان پشتوانه خوبی برای انجام موفق فعالیت‌های فرهنگی هستند

امام جمعه اهل سنت شهرستان آق قلا گلستان گفت: جوانان پشتوانه بسیار خوبی برای انجام موفق فعالیت های فرهنگی هستند.

به گزارش ستاد خبری اجلاسیه بین المللی جوانان رضوی، آخوند عبدالحی میرزا علی که به منظور شرکت در گردهمایی تشکل های مردمی همکار آستان قدس رضوی به مشهد سفر کرده است، در بدو ورود به فرودگاه شهید هاشمی نژاد اظهار کرد: اگر می خواهیم مسلمانان سربلند شوند، باید تشکل های مردمی پای کار ترویج فرهنگ اسلامی آمده و به وظایف خود در این راستا عمل کنند.

وی افزود: امروزه دشمنان اسلام از هر حیله و نیرنگی استفاده می کنند تا در بدنه ملت های مسلمان شکاف ایجاد کنند بنابرانی ضرورت دارد که در جهت نشر معارف پیامبر اکرم و اهل بیت(ع) گام برداشته شود.

امام جمعه اهل سنت شهرستان آق قلا گلستان با بیان اینکه جوانان پشتوانه بسیار خوبی برای انجام موفق فعالیت های فرهنگی هستند، خاطرنشان کرد: اگر از ظرفیت جوانان و تشکل های مردمی استفاده نشود، قطعا نشر ارزش های دینی با موفقیت مطلوبی همراه نخواهد بود.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری با اشراف کامل به موضوعات مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، استفاده از ظرفیت تشکل های مردمی و جوانان را نیاز امروز جامعه اسلامی برشمرده اند.

آخوند میرزا علی با بیان اینکه اهل سنت به اهل بیت(ع) به ویژه حضرت رضا(ع) ارادت ویژه ای دارند، بیان کرد: بسیاری از اهل سنت قبل از عزیمت به سمت مکه مکرمه، به برخی از زیارتگاه ها از جمله بارگاه منور امام رضا(ع) مشرف می شوند.

وی گفت: باید از ظرفیت فرهنگ رضوی برای تقریب مذاهب اسلامی و ایجاد وحدت در جهان اسلام استفاده کرد.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.