سلسله نشست‌های محافل اندیشه ورزی جوان با موضوع “پایان روشنفکری” برگزار می‌گردد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی و به نقل از آستان نیوز، با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر افزیش تضارب آرا، برگزاری محافل آزاد اندیشی، و نیز خارج شدن از سخنرانی تک محور سلسله نشست‌های بزم اندیشه برگزار می‌گردد.

این نشست محافل اندیشه ورزی با موضوع «پایان روشنفکری» و با حضور ابراهیم فیاض؛ دانش‌یار گروه مردم شناسی دانشگاه تهران و بیژن عبدالکریمی؛ دانشیار گروه فلسفه دانشگاه آزاد اسلامی تهران در موسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

موسسه جوانان آستان قدس رضوی به منظور آگاه‌سازی نسل جوان با موضوعات فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی روز، از طریق دسترسی مستقیم به اساتید و صاحب نظران تراز اول ملی به همراه پرسش و پاسخ حضوری، اقدام به برگزاری محافل اندیشه ورزی نموده است.

مخاطبین این نشست‌ها، نخبگان و فعالان فرهنگی منتخب سطح شهر می‌باشند که به بحث و گفتگو در موضوعات فلسفی و دینی، سیاسی و اجتماعی، اقتصادی و تاریخی برطبق موضوعات پیشنهادی رهبری در دیدار با دانشجویان می‌نمایند.

یادآور می‌شود؛ محافل اندیشه ورزی جوان ، امروز ۲۹ شهریورماه ساعت ۱۶/۳۰در تالار اجتماعات موسسه جوانان آستان قدس رضوی، واقع در خیابان کوهسنگی، حدفاصل کوهسنگی ۱۷ و ۱۹ برگزار می‌شود

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.