سکوت اسفبار دولت های اسلامی/رژیم صهیونیستی در حال به صلیب کشیدن اماکن مقدس مسلمانان است

فعال ضد جنگ آمریکایی و سردبیر نشریه«veterans TODAY» با اشاره به انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس، گفت: امروز رژیم صهیونیستی در حال به صلیب کشیدن اماکن مقدس مسلمانان است و سکوت دولت های اسلامی جای تاسف دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از هرمزگان، «جیم دبلیو»، سردبیر نشریه «veterans TODAY» در نشست نخبگان شیعه و اهل سنت بندرلنگه که با همکاری تشکل شبکه جوانان رضوی این استان برگزار شد، تاکید کرد: ملت های آزادیخواه جهان باید در مقابل کسانی که مزدوری می کنند تا جنگ های ساختگی را برای تجارتشان راه اندازی کنند بایستند و مقاومت کنند.

وی به آثار شوم اتحاد نتانیاهو و ترامپ اشاره کرد و افزود: یکی از ترکش های این اتحاد، اعلام خروج آمریکا از توافق هسته ای(برجام) توسط ترامپ بود.

این فعال ضد جنگ آمریکایی به تشریح دلایل پیروی ترامپ از طرح های صهیونیستی پرداخت و تصریح کرد: پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا محصول لابی گری صهیونیست ها بود و از این رو باید از آنها حمایت کند.

«جیم دبلیو» با اشاره به انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس، گفت: متاسفانه تا این لحظه اعتراضات هدفمند و برنامه ریزی شده ای در سطح جهان علیه این حرکت صورت نگرفته است.

وی به برتری مسلمانان نسبت به صهیونیست ها در جمعیت، ثروت و امکانات اشاره کرد و افزود: جهان اسلام باید با در اختیار داشتن امتیازات فراوان، طرح های ضد صهیونیستی را طراحی و اجرا کند.

سردبیر نشریه«veterans TODAY» از سکوت جوامع اسلامی در برابر این توطئه بزرگ را اشتباه و خیانتی عظیم یاد کرد و گفت: رژیم صهیونیستی به راحتی و بدون هزینه در حال تصاحب بیت المقدس است.

وی، رایزنی و گفتگو و کمک گرفتن از همه ادیان و مذاهب را به عنوان یکی از راه هایی ذکر کرد که مسلمانان می توانند برای جلوگیری از زیاده خواهی صهیونیست ها انجام دهند.

جیم دبلیو با تاکید بر اینکه آزادیخواهان جهان نباید به صهیونیست ها اجازه دهند که سیاستمداران را بخرند و قدرت لابی گری خود را افزایش دهند، تاکید کرد: امروز نیاز است که قدرت دفاعی قدرتمندی در برابر لابی صهیونیست ایجاد شود.

وی با اشاره به فقدان لابی سیاسی قوی در برابر صهیونیست، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران از این توانایی برخوردار است که این تغییر بزرگ را ایجاد کند و یکی از راه های آن انتقال پیام به پیروان همه ادیان و مذاهب در سراسر جهان است.

فعال ضد جنگ از کشور ایالات متحده آمریکا تصریح کرد: تنها مسئله ای که می تواند حرکت زیاده خواهانه صهیونیست ها را متوقف می سازد ترس از قدرتی قوی تر از خودشان است.

«جیم دبیلو» در خانواده ای انقلابی در ایالت جورجیای آمریکا به دنیا آمده است پدرش از خلبانانی است که در جنگ جهانی دوم کشته شده است و خود از فعالان ضد جنگ و سردبیر نشریه «veterans TODAY» است.

نشست با نخبگان شیعه و اهل سنت در بندرلنگه از سری برنامه های سلسله نشست های «قدس پایتخت همیشگی مسلمان» است.

 

گفتنی است؛ ششمین کنفرانس بین المللی افق نو با حضور ۶۰ شخصیت ضد صهیونیستی از ۲۲ کشور جهان در مشهد آغاز شد و با همکاری موسسه جوانان آستان قدس رضوی و شبکه جوانان رضوی در ۱۵ استان کشور نشست‎های تخصصی با حضور فعالان فرهنگی و دانشجویی این استان ها برنامه‎ریزی شده که هم اکنون در حال اجراست.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.