شادباش دخترانه میلاد حضرت قائم(عج) در هیئت دخترانه نوری

همزمان با سالروز خجسته میلاد حضرت مهدی (عج) یگانه منجی عالم بشریت و برپایی جشن‌های نیمه شعبان در سراسر کشور، موسسه جوانان آستان قدس رضوی نیز برنامه‌های متنوعی ویژه نوجوانان و جوانان برگزار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، در قالب این ویژه برنامه‌ها هیئت‌ «نوری»جنگ های ویژه‌ای در شب و صبح میلاد برای نوجوانان دختر اجرا کرد که برگزاری مولودی خوانی، سخنرانی، مسابقه از جمله این برنامه‌ها بود.

جنگ‌های دخترانه هیئت نوری از شب قبل با احیاء شب نیمه شعبان و سخنرانی دکتر باغگلی در موسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار شد.
سخنران ویژه هیئت دخترانه نوری در صبح روز میلاد حجت الاسلام ماندگاری بود که با لحنی نوجوان پسند علت انتظار ما برای ظهور حضرت قائم(عج) را در پنج محور تقسیم‎بندی کرد و گفت: اگر امام زمان (عج) ظهور کند، ارتباط ما با خدا، ارتباط ما با والدین، ارتباط ما با خود، ارتباط ما با مردم، و ارتباط ما با اهل بیت اصلاح می‌شود و در نهایت ما به راه راست هدایت می‌شویم.قرائت زیارت آل یاسین، زیارت حضرت رضا(ع) اجرای مسابقه و بازی و سرگرمی و هدیه به بانوانی که نام نرگس داشتند از دیگر برنامه‌های این آیین معنوی بود که فضایی شاد و مفرح را برای نوجوانان دختر به ارمغان آورد.

ویژه برنامه‌های نوجوانان پسر در هیئت شباب الشمس نیز با سخنرانی حجت الاسلام رضایی و مدیحه سرایی سید مصطفی قدمگاهی و سپس مراسم نورافشانی، برش کیک ۳ متری، اجرای مسابقه و سرود برنامه ریزی شده است.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.