مردم البرز میزبان کاروان‎های «زیر سایه خورشید» می‌شوند

کاروان‌های معنوی زیر سایه خورشید، چهارم مردادماه وارد استان البرز می‌شوند.

به گزارش ستادخبری دهمین دوره جشن‌های مردمی و بین‌المللی «زیر سایه خورشید»، کاروان‌های زیر سایه خورشید، چهارم مردادماه با استقبال جمعی از مردم وارد استان البرز می‌شوند.

براساس این گزارش، برنامه‌های کاروان‌های خدام حرم رضوی در این استان به صورت رسمی، از پنجم مردادماه از ساعت ۱۰ صبح با دیدار خادمان با نماینده ولی فقیه در این استان آغاز شده و با استقبال مردمی، دیدار با خانواده شهدا و دیدار با هیئات مذهبی استان البرز ادامه پیدا می‌کند.

همچنین، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، عیادت از بیماران، دیدار با نمازگزاران تعدادی از مساجد کرج، دیدار با مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، دیدار با محرومین، دیدار با مدافعان حرم، دیدار با زندانیان در زندان مرکزی کرج، بدرقه کاروان پیاده‌روی مشهد از مصلی کرج، دیدار با مداحان در خانه مداحان، دیدار با ورزشکاران و دیدار با اقشار مختلف مردمی و اصناف در شمار دیگر برنامه‌های این کاروان‌ها در مدت حضور در استان البرز قرار دارد.

سفر کاروان‌های معنوی زیر سایه خورشید در استان البرز، ۱۳ مردادماه همزمان با خجسته‌میلاد حضرت ثامن‌الحجج در نور‌الشهدای کرج پایان می‌یابد.

یادآور می‌شود، دهمین دوره جشن‌های مردمی و بین‌المللی «زیر سایه خورشید» همزمان با ایام دهه کرامت، از سوم الی ۱۵ مردادماه در ۳۱ استان و ۳۴ کشور جهان برگزار می‌شود.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.