موسسه ۳۱۳ یار موعود ارتباط موثری با جوانان استان کرمانشاه برقرار کرده است

معاونت مجموعه کشوری ۳۱۳ یار موعود استان کرمانشاه گفت: غالب مخاطبان این مجموعه را جوانان و عموم مردم کرمانشاه تشکیل می‌دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، سید امین جوادی در نشست هم‌اندیشی مدیران تشکل‌های شبکه جوانان رضوی سراسر کشور که از سوی موسسه جوانان آستان قدس رضوی در اردوگاه تربیتی فرهنگی امام رضا(ع) برگزار شد، در خصوص ویژه برنامه‌ مجموعه کشوری ۳۱۳ یار موعود استان کرمانشاه در سال ۹۶ اظهار کرد: مجموعه ما در سال جاری، جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید را جزو برنامه‌ اصلی خود قرار داده است و در طول سال نیز، همایش‌های آموزشی را با موضوع مهدویت و مراسمات ایام شهادت حضرت زهرا(س) و حضرت رضا(ع) را برای عموم مردم در استان برگزار می‌کند.

وی مجموعه ۳۱۳ یار موعود را پرچم دار بارگاه حضرت رضا(ع) در استان کرمانشاه خواند و بیان کرد: برنامه‌هایی که از سوی موسسه جوانان آستان قدس رضوی به صورت ابلاغی است را برگزار می‌کنیم اما علاوه بر این، خود مجموعه سال گذشته برنامه‌هایی با عنوان ازدواج رضوی و جشن‌های جوانان رضوی را برای آحاد مردم برگزار کرد.
معاون مجموعه کشوری ۳۱۳ یار موعود استان کرمانشاه، غالب مخاطبان این مجموعه را جوان و عموم مردم برشمرد و خاطرنشان کرد: اعضای مجموعه حدودا شامل۲۵۰ نفر نیرو از سنین ۱۵ تا ۷۰ سال می‌باشند که اغلب این افراد را نخبگان فرهنگی و فعالان فرهنگی استان تشکیل می‌دهند. برای اینکه ارتباط این عزیزان با مجموعه حفظ و تداوم یابد، برنامه‌های اردویی، تفریحی، زیارتی و معرفتی را در طول سال برگزار می‌کنیم.

جوادی وجود آستان قدس رضوی را برای کشور نعمتی بزرگ بیان کرد و افزود: امیدوارم با این موقعیتی که برای تشکل‌های شبکه جوانان رضوی در سراسر کشور فراهم شده است بتوانیم به نحوه احسنت سیره حضرت رضا(ع) را به قشر جوان جامعه منقل کنیم و در راستای محرومیت زدایی موثر واقع شویم.

یاد آوری می‌شود؛ موسسه ۳۱۳ یار موعود استان کرمانشاه، از جمله تشکلهای مردمی شبکه جوانان رضوی در سطح کشور می‌باشد که بصورت مستمر در حوزه مذهبی، اجتماعی، جهادی و.. اقدام به برگزاری دوره های آموزشی و.. می نماید.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.