نماینده ولی فقیه در استان گلستان: نام حضرت رضا(ع) تاثیرگذاری برنامه‌های فرهنگی را دوچندان می‌کند

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: اجلاسیه جوانان رضوی به عنوان یک برنامه فرهنگی به دلیل انتصاب به نام حضرت رضا(ع) اثرگذاری چندبرابر خواهد داشت.

به گزارش ستاد خبری اجلاسیه بین المللی جوانان رضوی، آیت الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی که به منظور شرکت در گردهمایی تشکل های همکار آستان قدس رضوی به مشهد سفر کرده است، در بدو ورود به فرودگاه شهید هاشمی نژاد اظهار کرد: تشکل های مردمی با عشق و علاقه به حضرت رضا(ع) در مسیر ترویج و نشر فرهنگ رضوی گام بر می دارند.

وی افزود: طبیعی است که گام نهادن نیروهای مردمی در فعالیت های فرهنگی، به دلیل توکل بر خدا و بی توجهی به مادیات، برکت و بازدهی به مراتب بیشتری نسبت به دیگر اقدامات دارد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان خاطرنشان کرد: وجود بابرکت بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) در شهر مقدس مشهد فرصت بسیار مغتنمی است که باید از آن در جهت جذب جوانان به اهل بیت(ع) استفاده کرد.

وی با ابراز خرسندی از گردهمایی تشکل های مردمی همکار آستان قدس رضوی در قالب اجلاسیه بین المللی جوانان رضوی گفت: این اجلاسیه به عنوان یک برنامه فرهنگی به دلیل انتصاب به نام حضرت رضا(ع) نسبت به دیگر برنامه ها، دوچندان برکت دارد.

آیت الله حسینی شاهرودی ابراز کرد: امیدواریم با برگزاری این اجلاسیه زمینه ترویج فرهنگ ناب اسلام محمدی و سیره حضرت امام رضا(ع) بیش از پیش فراهم شود.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.