نشریه‌ای که “رفیق” نوجوانان ایران می‌شود

مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی از انتشار نخستین شماره مجله “رفیق” برای قشر نوجوان کشور خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان نیوز، مجتبی مختاری با اشاره به اینکه دوران نوجوانی از جمله حساس ترین و مهم ترین دوره های تحول زندگی آدمی محسوب می شود، افزود: سرمایه گذاری دقیق و همه جانبه ی تربیتی، نقش به سزایی در آینده ی نوجوانان امروز و فردای جامعه خواهد داشت، به همین خاطر با بررسی نیازها و خواسته های نوجوان، رویکردهای اصلی این نشریه را  الگوسازی، هویت سازی و مهارت افزایی و شبکه سازی طراحی کردیم.
مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی هدف کلی این نشریه را حفظ و توسعه شبکه مخاطبان موسسه عنوان و تصریح کرد: ارتقاء مستمر سطح آگاهی ها و نگرش های نوجوانان مبتنی بر معارف ناب اسلامی و انقلابی از اهداف دیگر این نشریه است.
مختاری با بیان اینکه نشریه “رفیق” از این پس به صورت ماهنامه چاپ خواهد شد، خاطر نشان کرد: این نشریه ۶۴ صفحه ای با قطع ۱۵در ۱۵ به صورت کتاب مجله ای بین مخاطبان سراسر کشور مخصوصا در برنامه های آستان قدس رضوی که دارای مخاطبان کشوری هستند، توزیع می شود.
وی با اشاره به اینکه مخاطب اصلی نشریه نوجوانان ۱۴ تا ۱۷ سال هستند، ادامه داد: این نشریه قرار است در قالب های متنوعی همچون داستان تصویری، گفتگو و گزارش، نیازهای نوجوان را پاسخگو باشد.
مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه شماره اول نشریه “رفیق” فروردین ماه به چاپ رسیده است، گفت: در گام نخست، این نشریه به صورت رایگان درحال توزیع در جامعه مخاطبان خود می باشد، اما پس از راه اندازی سامانه مشترکین، ان شالله از شماره های آینده، دریافت مجله از سوی مشترکین نیز امکان پذیر خواهد بود.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.