نشست‌های «زندگی از نو» با حضور حکیم خیراندیش آغاز می‌شود

سلسله نشست‌های «زندگی از نو» با هدف ارائه آموزه های تربیتی دوران نوجوانی به مادران، در اولین گام با حضور حکیم حسین خیراندیش؛ متخصص شهیر طب اسلامی آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، با عنایت به نیازها و مسائل نسل نوجوان و جوان، سلسله نشست های «زندگی از نو» با هدف آموزش مهارت‌های زندگی و آگاهی بخشی به والدین با رویکرد دینی از روز پنجشنبه ۲۳ شهریورماه به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی آغاز خواهد شد.

در اولین نشست از «زندگی از نو» که از ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۲۳ شهریور در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار می‌‎شود، حکیم حسین خیراندیش، به ارائه آموزه‌های «طب و تغذیه» با حضور بانوان و مادران مشهدی می‌پردازد.

همچنین در نوبت عصر، نشست «نقش تغذیه در تربیت نوجوان» با حضور حکیم خیراندیش در جمع مربیان تخصصی نوجوان و جوان شهر مشهد از ساعت ۱۵ روز پنجشنبه در دانشگاه امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

در نشستی دیگر نیز، خانم ملاحت مجرد؛ از صاحبنظران عرصه طب اسلامی از ساعت ۱۶:۳۰ پنجشنبه ۲۳ شهریورماه در تالار اجتماعات موسسه جوانان آستان قدس رضوی واقع در حدفاصل کوهسنگی ۱۷ و ۱۹ به ارائه «نقش تغذیه در تربیت نوجوان» می‌پردازد.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.