هیئت های شباب الشمس و نوری میزبان شادی نوجوانان مشهدی می‎شوند

هئیت های شباب الشمس و نوریٰ در ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) میزبان شادی نوجوانان مشهدی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، چهارمین گردهمایی نوجوانان هیئت شباب الشمس با حضور پسران نوجوان مشهدی در موسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار می شوند.

به دنبال آغاز به کار هیئت نوجوانان پسر در روز ولادت حضرت پیامبراکرم(ص)و برگزاری مراسمات مختلف در سالروز ولادت حضرت زینب(س) و شهادت حضرت زهرا(س) این بار به مناسبت ولادت مادر اهل بیت(ع) هیئت پسرانه «شباب الشمس» با حضور پسران نوجوان در موسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزارشد.

مخاطبین شرکت کننده در این هیئات، نوجوانانی هستند که در برنامه های مختلف موسسه با این مجموعه در ارتباط بوده‎اند و به منظور استمرار ارتباط با آنان علاوه بر ثبت اطلاعات آنان، برای شرکت در برنامه‎های هیئت دعوت می‎شوند.

هدف از ایجاد چنین هیئتی ایجاد بستری مناسب برای کشف استعدادها و رشد توانمندی‌های دختران نوجوان است و به جهت استمرار مداوم با مخاطبین خود این هیئت قرار است هر ماه یک بار به مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی برنامه‎های مناسب این سنین را برگزار نماید.

همچنین هیئت دخترانه نوریٰ نیز در سومین برنامه خود روز پنجشنبه ساعت ۱۶ الی ۱۹ میزبان دختران مشهدی به همراه مادرانشان خواهد بود.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.