پویش کشوری «چله انقلاب» در استان های البرز و مرکزی برگزار می گردد

همزمان با  ایام الله دهه فجر، ویژه برنامه های پویش کشوری «چله انقلاب» در استان های البرز و مرکزی اجرا می گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، به مناسبت گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پویش کشوری «چله انقلاب» در قالب نشست تخصصی فعالان فرهنگی و با موضوع گفتمان انقلاب با حضور استاد منوچهر محمدی نوزدهم بهمن ماه  سال جاری ساعت ۱۵در محل باشگاه میلاد کرج برگزار می شود.

همچنین پویش کشوری «چله انقلاب» در قالب جُنگ دانش آموزی با هدف بازخوانی آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی ۲۰ بهمن ماه با حضور ۱۰۰۰ نفر از دانش آموزان نخبه علمی استان مرکزی، به همت کانون جوانان رضوی برگزار می شود.

اجرای سرود توسط دانش ­آموزان، تئاتر، برگزاری مسابقات علمی، فرهنگی، اهداء لوح افتخار و سپاس به دانش آموزان نمونه و تجلیل از خانواده­ شهدای مدافع حرم و انقلاب اسلامی از جمله برنامه های پیش بینی شده در پویش ملی «چله انقلاب» است.

این حرکت فرهنگی به میزبانی تشکل های جوانان رضوی و با همکاری اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، سازمان تبلیغات اسلامی استان، صدا و سیمای مرکز استان ها در راستای بزرگداشت ایام الله دهه فجر برگزار می گردد.

یادآوری می شود؛ پویش کشوری «چله انقلاب»؛ به منظور ارائه مجموعه ای از نمایشگاه ها، همایش ها و برنامه های ترکیبی ویژه بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار می گردد که با هدف معرفی کامل اهداف و دستاوردهای آن واقعه عظیم در سراسر کشور و به صورت چرخشی در شهرهای منتخب از تاریخ ۳۰ دی ماه تا سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد. تمام این فعالیت ها با محوریت شبکه جوانان رضوی و همت و توان مجموعه ها و تشکل های انقلابی و با حضور همه اقشار مردم انجام می شود.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.