آتش به اختیار به معنای انجام کارهای بر زمین مانده است

رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی آتش به اختیار را به معنای انجام امور بر زمین مانده دانست و تصریح کرد: آتش به اختیار به معنای تخلف از قانون، ارزش ها و هنجارها نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد روز

پنجشنبه در آیین آغاز به کار کمیته فرهنگی آستان قدس رضوی در یزد افزود: نخبگان فرهنگی و تمام دلسوزان در جامعه اسلامی باید برای تحقق منویات مقام معظم رهبری بیش از گذشته وظایف خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: موضوع نفوذ دشمنان از مسائل مهم است که باید با بینش و بصیرت برای جلوگیری از آن همه افراد وظایف شرعی و قانونی خود را با جدیت انجام دهند.

گنابادی نژاد یادآور شد: به برکت انقلاب اسلامی در ۳۸ سال گذشته، دستاوردها و افتخارات مختلفی در عرصه های علمی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی نصیب کشور شده اما برخی مشکلات و کاستی هایی نیز وجود دارد که باید برای رفع آنها اقدام شود.

وی گفت: در جامعه مسائل و مشکلاتی مانند اعتیاد، برخی آسیب ها و ناهنجاری ها و حاشیه نشینی هست که رفع آنها توجه جدی مسئولان را می طلبد.
نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد فعالیت های خود را سال گذشته در قالب برنامه های مختلف آغاز کرده است.

شایان ذکر است در این مراسم احکام اعضای کمیته فرهنگی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد توسط رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی و در حضور مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی اهدا شد.

 

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.