اجتماع دانش آموزان همدانی به عطر پرچم بارگاه مطهر امام رضا(ع) متبرک شد

همزمان با دومین روز ایام الله دهه فجر ویژه برنامه جُنگ دانش آموزی «چله انقلاب»، اجتماع دانش آموزان همدانی به عطر پرچم بارگاه مطهر امام رضا(ع) متبرک شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، به مناسبت گرامیداشت سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، پویش ملی چله انقلاب در قالب ویژه برنامه جُنگ دانش آموزی به همت شبکه جوانان رضوی در سالن انصار الحسین سپاه همدان برگزار شد.

سرهنگ سید رضا موسوی؛ معاون اجرایی سپاه در این مراسم گفت: برای پیروزی و حفظ این انقلاب بهای سنگینی پرداخت شده است و جوانان زیادی جان خود را از دست دادند تا ما امروز پیروز و سربلند باشیم .

وی با اشاره به اینکه سال های طولانی ملت ایران در رنج بودند و با فداکاری بسیاری از جوانان این انقلاب شکل گرفت، افزود: رشادت های شهدا، جانبازان و آزادگان ایران اسلامی باید الگو و سرمشق جوانان امروز باشد.

وی خطاب به دانش آموزان حاضر در برنامه گفت: به فرموده امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شما آینده سازان این کشور هستید.

همچنین در این مراسم پرشور از خانواده دانش آموز شهید ثنایی قدردانی شد. پخش کلیپ و نماهنگ، اجرای نمایش، معرفی اسطوره‌ها و مشاهیر استان و بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی توسط کارشناس مجری از دیگر برنامه‌های جنگ دانش‌آموزی همدان بود.

یادآوری می شود؛ پویش کشوری «چله انقلاب»؛ به منظور ارائه مجموعه ای از نمایشگاه ها، همایش ها و برنامه های ترکیبی ویژه بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار می گردد که با هدف معرفی کامل اهداف و دستاوردهای آن واقعه عظیم در سراسر کشور و به صورت چرخشی در شهرهای منتخب از تاریخ ۳۰ دی ماه تا سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد. تمام این فعالیت ها با محوریت شبکه جوانان رضوی و همت و توان مجموعه ها و تشکل های انقلابی و با حضور همه اقشار مردم انجام می شود.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.