اجرای طرح«برای بچه های کرمانشاه» در مناطق زلزله‏ زده غرب کشور

به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت؛ طرح «برای بچه ‏های کرمانشاه» در مناطق زلزله‎زده غرب کشور به همت تشکل‏های مردمی مرتبط با موسسه جوانان آستان قدس رضوی درحال برگزاری است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، به مناسبت هفته وحدت و ایام پر خیر و برکت ولادت نبی مکرم اسلام(ص) این موسسه در قالب طرح « برای بچه ‏های کرمانشاه » برنامه ‏های ویژه‎ای برای این گروه سنی در مناطق زلزله‏ زده غرب کشور طرح‎ریزی کرده است.
با فراخوان از تشکل‏های مردمی حوزه کودک و نوجوان کشور، ۴۰ نفر از مربیان این حوزه با هدف تقویت روحیه کودکان و نوجوانان آسیب‎دیده زلزله‏ اخیر غرب کشور، در قالب چند گروه به روستاها و شهرستان‏های استان کرمانشاه اعزام شده تا با اجرای برنامه‎‏های شاد و مفرح در این ایام، التیام‎بخش درد‎ و رنج‎ کودکان و نوجوانان این مناطق باشند.
در این طرح، ۳۰ نفر از متخصصین حوزه کودک از تشکل‏ ها و گروه‎های مردمی مرتبط با موسسه جوانان آستان قدس رضوی در قالب گروه‏های ۳ و ۴ نفره به همراه هدایای فرهنگی درنظر گرفته شده به روستاهای اطراف قصر شیرین، سرپل ذهاب، ازگله و ثلاث اعزام و در قالب جنگ‏های شادمانه که شامل بازی جمعی، قصه گویی و مسابقات بود به اجرای برنامه پرداختند. همچنین گروهی ۱۰ نفره نیز در شهرهای بزرگ کرمانشاه به صورت داوطلبانه به اجرای برنامه می‎پردازند.
لازم به یادآوری است: این برنامه همزمان با هفته وحدت و میلاد پرخیر و برکت حضرت محمد مصطفی(ص) در راستای تقویت روحیه کودکان و نوجوانان زلزله‏ زده مناطق غرب کشور توسط موسسه جوانان آستان قدس رضوی برنامه‎ریزی شده و با پشتیبانی از گروه‏های اعزامی در حال اجرا است.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.