استقبال از کاروان رضوی با حضور اقشار مختلف مردم در اهواز برگزار شد

جشن بزرگ استقبال مردمی اهواز

به مناسبت دهه کرامت جشن بزرگ استقبال مردمی شهر اهواز در بازار امام خمینی(ره) با حضور گسترده عاشقان امام هشتم(علیه‌السلام) برگزار شد.
به گزارش ستاد رسانه‌ای جشن‌های مردمی و بین‌المللی «زیر سایه خورشید»، این کاروان روز شنبه از پادگان‌های الحدید، شهید عاصی‌زاده، پدافند ارتش، قرارگاه ابوالفضل(ع)، تیپ یکم زرهی سپاه و مرکز مخابرات معراج بازدید کرده و با کارکنان این مراکز نظامی نشست صمیمی برگزار کردند.
گروهی از خادمان نیز به ملاقات بیماران بخش اطفال بیمارستان ابوذر رفتند که این برنامه با حس و حال معنوی ویژه خانواده بیماران و پرسنل بیمارستان ابوذر همراه بود، همچنین خادمان حریم رضوی با حضور در منازل چند خانواده شهید به همراه پرچم متبرک آستان قدس، ضمن دیدار با آنان، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

کاروان زیر سایه خورشید در استان خوزستان
کاروان زیر سایه خورشید در استان خوزستان

در راستای حمایت از تولید داخلی و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، کاروان زیر سایه خورشید از مراکز فنی حرفه‌ای اهواز نیز بازدید کرد و از نزدیک در جریان کار چند کارگاه تولیدی قرار گرفتند که یک مرکز تولیدی نیز به دست خادمان حرم رضوی افتتاح شد.
دیدار با نمایندگان مردم در مجلس خبرگان از دیگر برنامه‌های خدام رضوی در این روز بود؛ در ادامه برنامه‌ها خادمان امام رضا(ع) با پرچم بارگاه مضجع نورانی امام هشتم(علیه‌السلام) به همراه خیل مشتاقان زیارت آن امام همام مسیر ابتدای بازار تا مسجد آیت‌الله موسوی جزایری را پیمودند و بعد از اقامه نماز مغرب و عشا مراسم سخنرانی و مولودی‌خوانی توسط خدام رضوی با حضور گسترده مردم برگزار شد.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.