اسلام به تمام نیازهای بشر پاسخ داده است

مشاور عالی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور با اشاره به اینکه تفاوت ادیان الهی هرگز در اصل دیانت که همان اسلام است، نمی‌باشد بلکه تفاوت، در مذاهب و شرایع است، بیان کرد: اسلام ناب محمدی پاسخگوی تمام نیازهای بشر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی؛ حجت الاسلام و المسلمین علیرضا مستشاری در ویژه برنامه نشست عمومی «چله انقلاب» که با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد حضرت جوادالائمه (ع) شهرستان خرم آباد برگزار شد، افزود: دشمنان اسلام همواره می خواهند به عموم افراد القاء کنند که دین از سیاست جدا است، در صورتی که دین ما عین سیاست ما است و هر دو مقدس هستند.

وی با اشاره به ریزش هایی که در انقلاب اسلامی وجود داشت، بیان کرد: در طول تاریخ اسلام تاکنون انسان های مختلفی وجود داشته اند که در برهه ای از زمان همراه با دین بوده اند و در برهه ای دیگر علیه دین شده اند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: تنها یک دین از ابتدای خلقت تا زمان پیامبر اکرم(ص) وجود دارد و آموزه های دینی ادیان الهی نه تنها با یکدیگر منافات نداشته بلکه تکمیل کننده یکدیگر بوده اند.

در ادامه ویژه برنامه نشست عمومی «چله انقلاب» از خانواده شهید علی گودرزی و شهید قدرت الله عابدیان استان لرستان تجلیل به عمل آمد.

یادآوری می شود؛ پویش کشوری «چله انقلاب»؛ به منظور ارائه مجموعه ای از نمایشگاه ها، همایش ها و برنامه های ترکیبی ویژه بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار می گردد که با هدف معرفی کامل اهداف و دستاوردهای آن واقعه عظیم در سراسر کشور و به صورت چرخشی در شهرهای منتخب از تاریخ ۳۰ دی ماه تا سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد. تمام این فعالیت ها با محوریت شبکه جوانان رضوی و همت و توان مجموعه ها و تشکل های انقلابی و با حضور همه اقشار مردم انجام می شود.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.