افتتاحیه ششمین کنفرانس بین‌المللی «افق نو» برگزار شد

آیین افتتاحیه ششمین کنفرانس بین المللی افق نو با عنوان «قدس پایتخت همیشگی فلسطین» صبح امروز با حضور ۶۰ شخصیت ضدصهیونیستی از ۲۲ کشور جهان در هتل الغدیر مشهدمقدس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، این کنفرانس با ابتکار موسسه بین المللی اندیشمندان و هنرمندان مستقل(افق نو) و همکاری موسسه جوانان آستان قدس رضوی از صبح امروز بیست و دوم اردیبهشت ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز به کار کرد و به مدت ۳ روز در جوار بارگاه منور رضوی ادامه خواهد یافت.
در آیین افتتاحیه ششمین کنفرانس بین المللی افق نو، برخی از میهمانان مانند وحید جلیلی دبیر جبهه فرهنگی انقلاب، نماینده جنبش امت اسلام در امور بین الملل، افسر سابق سازمان مرکزی اطلاعات آمریکا به سخنرانی پرداختند.
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب در این مراسم با تاکید بر اینکه هویت جمهوری اسلامی ایران مبارزه با تروریسم است، گفت که شعار ما مبارزه با تروریسم است و از هویتمان نمی‌توانیم دست بکشیم.
عصر امروز و در ادامه ششمین کنفرانس بین المللی افق نو، پنل های تخصصی با حضور استاد رحیم پور ازغدی درباره فلسطین و جریان مقاومت برگزار می شود.

در حاشیه ششمین کنفرانس بین المللی افق نو، نشست های تخصصی با حضور دانشجویان و میهمانان ویژه در دانشگاه های مشهد و شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است میهمانان کنفرانس که شامل شخصیت های سیاسی (نمایندگان سابق و فعلی اتحادیه اروپایی و نماینده فعلی پارلمان یکی از کشور های اروپایی)، نظامی (سرهنگ سابق جنگ روانی ارتش آمریکا و کارشناس ارشد سابقِ سیاست های امنیتی دفتر وزیر دفاع آمریکا)، امنیتی (افسر سابق اطلاعات نظامی سی.آی.ای)، چهره های آکادمیک، رسانه ای، هنرمندان و فعالین ضد جنگ هستند که (بویژه از سال ۲۰۰۰ میلادی) در مقالات، سخنرانی ها، مصاحبه های مکتوب و تصویری و نیز گردهمایی های بین المللی همواره امپریالیسم، صهیونیسم و سیستم سرمایه داری را نقد کرده اند و در خصوص مسائل بین المللی و منطقه ای همسو با سیاست های جمهوری اسلامی بوده اند.

 

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.