انقلاب اسلامی محدود به مرزهای ایران نیست

استاد برجسته حوزه و دانشگاه در نشست عمومی «چله انقلاب» استان گیلان گفت: انقلاب ما سرآغاز انقلاب بزرگ جهانی اسلام است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، همزمان با ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، نشست عمومی «چله انقلاب» در استان گیلان با حضور مردم انقلابی و فعالان فرهنگی این شهر برگزار گردید.

در این مراسم استاد شجاعی اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و برچیده شدن حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی یک معجزه الهی بود که با رهبری معمار بزرگ انقلاب محقق شد.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: امروز دشمنان از قدرت‌یابی منطقه‌ای و جهانی جمهوری اسلامی ایران به وحشت افتاده‌اند لذا به کارشکنی‌ها در داخل کشور ما امید بسته‌اند و در صدد آن هستند که با اعمال فشارهایی همچون تحریم، مانع پیشرفت ایران اسلامی شوند.

اهداء لوح افتخار و سپاس از سوی آستان قدس رضوی به خانواده شهدای مدافع حرم و انقلاب و همچنین دانش آموزان نمونه، اجرای سرود و تئاتر توسط دانش آموزان از دیگر برنامه های نشست عمومی پویش کشوری «چله انقلاب» در رشت بود.

یادآوری می شود؛ پویش کشوری «چله انقلاب»؛ به منظور ارائه مجموعه ای از نمایشگاه ها، همایش ها و برنامه های ترکیبی ویژه بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار می گردد که با هدف معرفی کامل اهداف و دستاوردهای آن واقعه عظیم در سراسر کشور و به صورت چرخشی در شهرهای منتخب از تاریخ ۳۰ دی ماه تا سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد. تمام این فعالیت ها با محوریت شبکه جوانان رضوی و همت و توان مجموعه ها و تشکل های انقلابی و با حضور همه اقشار مردم انجام می شود.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.