تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم در جُنگ دانش آموزی

به همت تشکل های شبکه جوانان رضوی در مراسم جُنگ دانش آموزی استان خوزستان از خانواده شهدای مدافع حرم و انقلاب تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، در قالب پویش کشوری «چله انقلاب»، جنگ دانش آموزی ویژه نسل چهارم با رویکرد بصیرت افزایی، روشنگری و با هدف ترویج آرمان های انقلاب اسلامی با محوریت فرهنگ رضوی طراحی و  با حضور دانش آموزان نخبه علمی استان خوزستان در مسجد جوادالائمه اهواز اجرا شد.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمی منش؛ کارشناس مذهبی در این ویژه برنامه اظهارکرد:  اگر خون پاک شهدا نبود، امروز شاهد حاکمیت ارزش های دین مبین اسلام و پیروزی انقلاب اسلامی نبودیم.

وی افزود: همه باید برای زنده نگهداشتن و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند تا این فرهنگ به نسل های آینده انتقال یابد و برگزاری یادواره شهدا و تکریم خانواده شهدا از جمله راه های انتقال این فرهنگ با ارزش است.

در این مراسم فرهنگی خانواده شهدای مدافع حرم و انقلاب شهید حمید فاطمی اطهر و شهید بهادر شهرستانی از سوی آستان قدس رضوی مورد تجلیل قرار گرفتند و تابلوکاشی منقش به تصویر این شهیدان، به خانواده ایشان اهدا گردید.

اجرای سرود توسط دانش ­آموزان، تئاتر، برگزاری مسابقات علمی، فرهنگی، اهداء لوح افتخار و سپاس به دانش آموزان نمونه از جمله برنامه های اجرا شده در ویژه برنامه جُنگ دانش آموزی در استان خوزستان بود.

یادآوری می شود؛ پویش کشوری «چله انقلاب»؛ به منظور ارائه مجموعه ای از نمایشگاه ها، همایش ها و برنامه های ترکیبی ویژه بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار می گردد که با هدف معرفی کامل اهداف و دستاوردهای آن واقعه عظیم در سراسر کشور و به صورت چرخشی در شهرهای منتخب از تاریخ ۳۰ دی ماه تا سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد. تمام این فعالیت ها با محوریت شبکه جوانان رضوی و همت و توان مجموعه ها و تشکل های انقلابی و با حضور همه اقشار مردم انجام می شود.

 

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.