تجلیل از دانش آموزان برتر علمی در استان البرز

جُنگ دانش آموزی پویش ملی چله انقلاب به همت شبکه جوانان رضوی، اداره کل آموزش و پرورش و هیئت رزمندگان اسلام استان البرز در سالن آمفی تئاتر اداره ناحیه دو آموزش و پرورش کرج برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، حجت الاسلام ایمانی؛ امام جمعه فردیس در ویژه برنامه جُنگ دانش آموزی چله انقلاب گفت: باید شکرگزار خداوند باشیم که در دورانی زندگی می کنیم که نور ولایت در جامعه ساطع شده است و امروز به برکت ولایت فقیه نظام جمهوری اسلامی ایران سرمشق همه آزادی خواهان جهان شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مایه مباهات ماست و در سایه این انقلاب ملت ایران به دستاوردهای مهمی دست یافته است، تصریح کرد: حفظ هوشیاری مردم در برابر دسیسه های دشمنان و صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی ضروری است.

حجت الاسلام ایمانی با اشاره به اینکه درایت و بصیرت مقام معظم رهبری اهداف دشمنان را بی نتیجه می کند، گفت: پس از پیروزی انقلاب، ابرقدرت ها با راه اندازی جنگ تحمیلی قصد ضربه زدن به انقلاب را داشتند.

وی افزود: تغییر سبک زندگی مردم، از توطئه های امروز آمریکاست؛ چرا که با راه اندازی شبکه های اجتماعی ضد ارزش های دینی قصد تضعیف ارزشهای دینی و آرمان های انقلابی را دارد.

اهداء لوح افتخار و سپاس به دانش آموزان نمونه از سوی آستان قدس رضوی و اجرای سرود و تئاتر توسط دانش آموزان از دیگر برنامه های جُنگ دانش آموزی پویش کشوری «چله انقلاب» در البرز بود.

یادآوری می شود؛ پویش کشوری «چله انقلاب»؛ به منظور ارائه مجموعه ای از نمایشگاه ها، همایش ها و برنامه های ترکیبی ویژه بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار می گردد که با هدف معرفی کامل اهداف و دستاوردهای آن واقعه عظیم در سراسر کشور و به صورت چرخشی در شهرهای منتخب از تاریخ ۳۰ دی ماه تا سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد. تمام این فعالیت ها با محوریت شبکه جوانان رضوی و همت و توان مجموعه ها و تشکل های انقلابی و با حضور همه اقشار مردم انجام می شود.

 

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.