پس انداز توشه عشق و معرفت در دهه کرامت

تلاقی کریمه و کرامت با پرچم رضوی در ابوزیدآباد کاشان دلها را فتح الفتوح کرد.

به گزارش ستاد رسانه‌ای کاروان زیر سایه خورشید از کاشان، شهروندان شهر ابوزیدآباد امشب با پرچم سبز رضوی و فاطمه معصومه سلام الله علیها از کاروان های اعزامی از آستان قدس رضوی و قم به این شهر جشن میلاد ماه و خورشید را در کنار به بزم نشستند و جشن رضوی گرفتند.

کاروان زیر سایه خورشید از آستان قدس رضوی و کاروان خدام حرم حضرت معصومه سلام الله علیها با حضور در امامزاده عبدالله بن علی علیه‌السلام شهر ابوزیدآباد دلهای زایران را از حرم خواهر آفتاب کریمه اهل بیت علیهم السلام به حرم برادرش آفتاب کرامت و محبت پل زدند تا جشن میلاد ماه و خورشید را رضوی‌ کنند.

کاروان زیر سایه خورشید امروز در ابتدای حرکت خود به شهر ابوزیدآباد از چهار روستای فخره، کاغذی، حسین آباد و قاسم آباد نیز رفتند و در جشن های مردمی دهه کرامت و بزم نور عاشقان رضوی‌ ولایی ترین سرود رضوی‌ را ملودی ولایت کردند.

حضور بر سر مزار شهدای گمنام، عیادت از بیماران دیدار با خانواده شهید منصور وقاسم قنایی از روستای کاغذی و افتتاح سقاخانه حضرت ابوالفضل علیه السلام در روستای حسین آباد از جمله برنامه های پرخیر و برکت بزم نور، آرام جان و کاروان عشق در این خطه بود.

آیین استقبال های مردمی با شاخه های گل در دست و ترنم ذکر صلوات خاصه و طنین ضامن آهو در ورودی شهر و روستاها تابلویی جادویی از شعر و شور و شوق و شعور علوی را بر بوم رضوی‌ به تصویر می کشید.

شور و شعور رضوی‌ از کاروان زیر سایه خورشید همه ایران که نه همه جهان را شبکه های ضریح توسل و پنجره فولاد نور از قلب ها به مشهد الرضا کرده است.

دهه کرامت توشه یکسال عشق و شور و معرفت ناب علوی را با عطر رضوی برای ایرانیان پس انداز می کند تا با جاری مهر ولایت سکه سکه محبت و کرامت و عنایت علوی را برداشت کنند.

کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی به کاشان تا سوم مرداد برای شرکت در جشن های مردمی دهه کرامت در این شهرستان هستند.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.