ثبت نام سلسله نشست های تخصصی «گفتمان تربیت» آغاز شد

ثبت نام اینترنتی از علاقمندان حضور در دوره تخصصی «گفتمان تربیت»؛ ویژه روانشناسان، مشاوران و مربیان تربیتی حوزه نوجوان و جوان آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره تخصصی «گفتمان تربیت» از سوی مرکز تخصصی مشاوره و پاسخگویی جوانان آستان قدس رضوی و با هدف تربیت نیروی های متخصص و کارآمد در حوزه تربیت و با رویکرد اسلامی اجرا می شود.

آشنایی با ویژگیهای دوره ی نوجوانی، راهکارهای تربیتی مواجهه با مسائل و مشکلات نوجوان و جوان و ویژگیهای مشاوران تربیتی کارآمد از جمله عناوینی است که در نشست تخصصی «گفتمان تربیت» ویژه روانشناسان، مشاوران و مربیان تربیتی حوزه نوجوان و جوان دنبال و به شرکت کنندگان گواهی شرکت در برنامه آموزشی ارائه خواهد شد.

نخستین جلسه دوره تخصصی از سلسله برنامه های «گفتمان تربیت» با حضور دکترعلی اصغر احمدی، استاد برجسته دانشگاه تهران و تربیت مدرس، عضو هیئت علمی و استادیار دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران در روزهای بیستم و بیست ویکم بهمن ماه سال جاری از ساعت ۱۸ الی ۲۰ در تالار اجتماعات مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی واقع خیابان دانشگاه ، دانشگاه ۲۰، گلستان شرقی ، پلاک ۹۰ برگزار خواهد شد.

علاقمندان می توانند جهت ثبت نام به پایگاه اینترنتی Javanan.org مراجعه و جهت شرکت در «گفتمان تربیت» ثبت نام کنند.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.