ثبت نام سومین دوره تربیت مربی نوجوان و جوان آغاز شد

موسسه جوانان آستان قدس رضوی،دوره آموزشی برهان

به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی ثبت نام سومین دوره مقدماتی تربیت مربی نوجوان و جوان آغاز شد.
با توجه به نقش موثر مربیان در حوزه تربیتی نوجوان و با هدف تبیین نیازمندی‌های فکری و عملیاتی آنان، موسسه جوانان آستان قدس رضوی سومین دوره مقدماتی تربیت مربی نوجوان و جوان «برهان» را در راستای توانمندسازی مربیان تشکل‌ها برگزار می‌کند. استفاده از اساتید مطرح تربیتی ، اضافه شدن منتخبان به شبکه مربیان، صدور گواهی پایان دوره از سوی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، حضور در برنامه‌های مرتبط با نوجوان موسسه به عنوان استاد و اعطای نشان خادمیاری حضرت رضا علیه‌السلام به برگزیدگان از جمله مزایای این دوره است.

روان‌شناسی نوجوان، مهارت تفکر، اصول تربیت مربی، خودشناسی از جمله مباحثی است که در این دوره آموزش داده می‌شود. هدف از این طرح پرورش و رشد مربیانیست که در حوزه تربیتی با جوانان و نوجوانان فعالیت می‌کنند تا شناخت بهتری داشته باشند و نحوه ارتباط موثر با آنها را فرا بگیرند. فرصت ثبت نام در دوره تربیت مربی نوجوان و جوان از ۱۵ تا ۲۵ تیرماه است و دوره به صورت حضوری در مرداد و شهریور ماه در موسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار شود.
از شرایط و ویژگی‏‌های متقاضیان این طرح، خانم های در رده سنی ۲۰ تا ۳۵ سال ، اتمام پایه ۴ حوزه و یا دانشجویان محصل کارشناسی، حداقل دارای ۲ سال سابقه تجربه کار با مخاطب نوجوان و همچنین پذیرفته شدن در مصاحبه حضوری و پرداخت کمک هزینه ۱۰۰ هزار تومان شرکت در دوره خواهد بود. واجدین شرایط می توانند به آدرس سایت به نشانی www.javanan.org مراجعه و برای شرکت در این دوره ثبت نام کنند.

موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره آموزشی برهان
موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره آموزشی برهان

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.