جوانان آباده میزبان جُنگ دانش آموزی«چله انقلاب» می شوند

به همت تشکل های جوانان رضوی ویژه برنامه سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی جوانان شهرستان آباده در استان فارس، میزبان جُنگ دانش آموزی«چله انقلاب» می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی ، در قالب پویش کشوری «چله انقلاب»، جشن انقلاب ویژه نسل چهارم در قالب جُنگ دانش آموزی دوازدهم بهمن سال جاری با حضور۵۰۰ نفر از دانش آموزان نخبه علمی شهرستان آباده در سالن اردوگاه میثاق این شهر برگزار می شود.

این ویژه برنامه با رویکرد بصیرت افزایی، روشنگری و با هدف ترویج آرمان های انقلاب اسلامی برای قشر جوان و نوجوان با محوریت فرهنگ رضوی طراحی شده و در ایام الله دهه فجر در میان دانش آموزان شهرستان های مختلف استان گلستان برگزار می گردد.

اهداء لوح افتخار و سپاس از سوی آستان قدس رضوی به خانواده های شهدای مدافع حرم و همچنین دانش آموزان نمونه، اجرای سرود توسط گروه دانش آموزی، اجرای طنز، سرود، تئاتر و … از دیگر برنامه های جُنگ دانش آموزی شهرستان آباده می باشد.

 

یادآوری می شود؛ پویش کشوری «چله انقلاب» به منظور ارائه مجموعه ای از نمایشگاه ها، همایش ها و برنامه های ترکیبی ویژه بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی طراحی گردیده است که با هدف معرفی کامل اهداف و دستاوردهای آن واقعه عظیم در سراسر کشور و به صورت چرخشی در شهرهای منتخب از تاریخ ۳۰ دی ماه تا سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود و تمام این فعالیت ها از سوی ستاد شبکه جوانان رضوی، با همت و توان مجموعه ها و تشکل های انقلابی و با حضور همه اقشار مردم انجام می شود.

******

عبارات کلیدی سئو: موسسه جوانان آستان قدس رضوی، تشکل های شبکه جوانان رضوی، نمایندگان فعالان فرهنگی، انقلاب ایران، «چله انقلاب»، واقعه عظیم در سراسر کشور

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.