جوانان انقلابی با الگوگیری از فرهنگ رضوی برای ترویج ارزش های دینی تلاش کنند

سلسله نشست های «چله انقلاب» با حضور فعالان فرهنگی و اقشار مختلف مردم استان اردبیل با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی، به میزبانی تشکل های جوانان رضوی در سالن جلسات شیخ صفی استانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، نشست «چله انقلاب» با سخنرانی محسن امینی؛ مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، شفیع شفیعی؛ معاون فرهنگی و اجتماعی استاندار و خانم قلی زاده؛ مسئول امور بانوان استانداری اردبیل با موضوع سبک زندگی اسلامی اجرا گردید.

امینی با اشاره به اینکه نهادینه شدن سبک زندگی اسلامی در جامعه موجب پویایی آن می شود، گفت: امروز جوانان مومن و انقلابی باید با الگوگیری از فرهنگ رضوی در راستای ترویج ارزش های دینی تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان تلاش می کنند با تولید خوراک فرهنگی به سبک غرب، جوانان را از آرمان های انقلاب اسلامی دور نگه دارد، افزود: امروز جوانان جامعه ما به برکت انقلاب اسلامی الگوی جوانان جهان اسلام هستند.

در ادامه این نشست، معاون فرهنگی واجتماعی استاندار اردبیل با بیان اینکه بکارگیری مبانی دینی جنبه های مختلف زندگی انسان را غنی می کند، گفت: بهره ­گیری از آموزه های دینی عامل مؤثر در جهت تحکیم بنیان خانواده است.

وی تصریح کرد: تنها راه برون رفت از مشکلات اجتماعی در دنیای اسلام و نظام اسلامی، استفاده از رهنمودهای روشنگرانه قرآن و مفاهیم ناب آن است.

در ادامه این نشست خانم قلی زاده با اشاره به اینکه سعادت و شقاوت جامعه در گرو تامین سلامت یا عدم سلامت خانواده است، گفت: خانواده نخستین آموزشگاه و پرورشگاه انسان و انتقال دهنده فرهنگ و تمدن در کسب ارزش هاست.

یادآور می شود؛ پویش کشوری «چله ی انقلاب»؛ با رویکرد ارائه مجموعه ای از برنامه های فرهنگی ویژه بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی طراحی و با هدف معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به گروه های سنی نوجوان و جوان در سراسر کشور و به صورت چرخشی در شهرهای منتخب از تاریخ ۳۰دی ماه تا سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به میزبانی ستاد اجرایی تشکل های شبکه جوانان رضوی برگزار خواهند شد.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.