جوانان رضوی حجله «شهدای آتش‌نشان» را در یزد برپا کردند

به همت کانون جوانان رضوی شهرستان یزد، حجله ای به یاد شهدای آتش‌نشان در هیئت انصار ولایت این شهر برپا شد.

به گزارش آستان نیوز، آئین همدردی با خانواده‌های شهدای آتش‌نشان ساختمان پلاسکو تهران با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان فرهنگی یزد به میزبانی کانون جوانان رضوی در حسینیه ارک یزد برگزار گردید.

کانون جوانان رضوی با برپایی حجله در ورودی حسینیه ارک یزد و تزئین آن با وسایل های آتش‌نشانی و روشن کردن چراغ های فانوس یاد و خاطر  شهدای آتش‌نشان حادثه ساختمان پلاسکو را گرامی داشتند.

در این آئین معنوی که جمعی از مسئولان فرهنگی و کارکنان سازمان آتش نشانی و عموم مردم یزد حضور داشتند، پس از قرائت کلام الله مجید، با نثار فاتحه به روح گران‌قدر این شهیدان ادای احترام شد.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد این حادثه را دردناک توصیف کرد و گفت: نتیجه عشق به همنوع، وجود روحیه ایثار و از خودگذشتگی شهادت است.

وی با اشاره به رشادت های آتش نشانان در عرصه خدمت، اظهار کرد: خدمتگزاران نظام در سازمان آتش‌نشانی برای سعادت جامعه از زندگی و سلامتی خودشان می گذرند.

حجت الاسلام مهدوی نژاد با بیان فرازی از فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند: «شهادت بالاترین پاداش و مزد جهاد فی سبیل الله است»، افزود: شهدای آتش‌نشانی با فداکاری والاترین مقام را از خداوند متعال گرفتند.

یاد آوری می شود؛ روز پنجشنبه ۳۰دی ماه تعدادی از نیروهای جان بر کف آتش‌نشان در حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو به مقام شهادت نایل شدند.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.