جوانان میراث داران شهدا هستند

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی استان گلستان در ویژه برنامه جُنگ دانش آموزی«چله انقلاب» گفت: جوانان میراث داران شهدا هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، در آستانه سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران ویژه برنامه جُنگ دانش آموزی پویش کشوری«چله انقلاب» با حضور مسئولین، فرهنگیان و دانش آموزان نخبه علمی استان گلستان درکانون فرهنگی تربیتی کوثر شهرستان کردکوی برگزار شد.

در این مراسم سعداله بهرامی؛ معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان کردکوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر اسلام و انقلاب گفت: امنیت، آرامش و آسایش امروز ایران اسلامی مدیون جانفشانی، حماسه آفرینی و ازخودگذشتگی شهدا است.

وی با بیان اینکه درِ شهادت هیچگاه بسته نمی شود، افزود: شما جوانان و نوجوانان میراث داران شهدا هستید و باید ادامه دهنده راه و منش شهدا باشید.

در این مراسم خانواده اسماعیل زاهدپور مورد تجلیل قرار گرفتند و تابلوکاشی منقش به تصویر شهید مدافع حرم، از سوی آستان قدس رضوی تهیه شده بود به خانواده این شهید بزرگوار اهدا گردید.

این مراسم به همت مجمع شباب المومنین شهرستان کردکوی با میزبانی شبکه جوانان رضوی استان گلستان و آموزش و پروش این شهرستان برگزار شد.

یادآوری می شود؛ پویش کشوری «چله انقلاب»؛ به منظور ارائه مجموعه ای از نمایشگاه ها، همایش ها و برنامه های ترکیبی ویژه بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار می گردد که با هدف معرفی کامل اهداف و دستاوردهای آن واقعه عظیم در سراسر کشور و به صورت چرخشی در شهرهای منتخب از تاریخ ۳۰ دی ماه تا سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد. تمام این فعالیت ها با محوریت شبکه جوانان رضوی و همت و توان مجموعه ها و تشکل های انقلابی و با حضور همه اقشار مردم انجام می شود.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.