جوانان یزدی میزبان جُنگ دانش آموزی«چله انقلاب» می شوند

ویژه برنامه «جُنگ دانش آموزی» پویش کشوری «چله انقلاب » در استان یزد برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر ویژه برنامه جُنگ دانش آموزی به میزبانی ستاد تشکل های شبکه جوانان رضوی سیزدهم بهمن ماه سال جاری در محل حسینه امیر چخماغ یزد برگزار می گردد.

این ویژه برنامه در راستای تعمیق باورها، آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی با محوریت مخاطبین جوان و جوانان، به همت تشکل های جوانان رضوی و با حضور۱۰۰۰ نفر از دانش آموزان پسر نخبه علمی مقطع متوسطه این استان اجرا خواهد شد.

تجلیل از خانواده­ شهدای مدافع حرم و شهدای انقلاب اسلامی، اجرای سرود توسط دانش ­آموزان، تئاتر، برگزاری مسابقه علمی، فرهنگی، اهداء لوح افتخار و سپاس از دیگر برنامه­ های طراحی شده جُنگ دانش آموزی چله انقلاب در یزد می باشد.

یادآوری می شود؛ پویش کشوری «چله انقلاب»؛ به منظور ارائه مجموعه ای از نمایشگاه ها، همایش ها و برنامه های ترکیبی ویژه بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار می گردد که با هدف معرفی کامل اهداف و دستاوردهای آن واقعه عظیم در سراسر کشور و به صورت چرخشی در شهرهای منتخب از تاریخ ۳۰ دی ماه تا سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد. تمام این فعالیت ها با محوریت شبکه جوانان رضوی و همت و توان مجموعه ها و تشکل های انقلابی و با حضور همه اقشار مردم انجام می شود.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.