حضور خدام آستان قدس رضوی در بیش از ۹۰ نقطه استان مازندران

در نشست خبری استان مازندران مطرح شد
حضور خدام آستان قدس رضوی در بیش از ۹۰ نقطه استان مازندران
استان مازندران در سال جاری میزبان ۴ گروه از خدام و مبلغین آستان قدس رضوی در قالب کاروان «زیر سایه خورشید» است که در ۲۰ شهرستان، ۱۵ شهر و ۵۸ روستا حضور پیدا می‌کنند.
به گزارش ستاد رسانه‌ای جشن‌های مردمی و بین‌المللی «زیر سایه خورشید» پیروز شمشیر بند در نشست خبری با اصحاب رسانه استان مازندران، اظهار کرد: اولین دوره از این جشن‌ها با هدف ترویج فرهنگ رضوی از سال ۱۳۸۶، با حضور خدام آستان قدس رضوی در کشور آغاز شد.
دبیر برگزاری یازدهمین دوره از جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در مازندران با بیان اینکه یکی از اهداف این جشن‌ها زیارت از راه دور هست افزود: استان مازندران در سال جاری میزبان ۴ گروه از خدام و مبلغین آستان قدس رضوی است که در ۲۰ شهرستان، ۱۵ شهر و ۵۸ روستا حضور پیدا می‌کنند.
وی با اشاره به مردمی بودن کاروان زیر سایه خورشید گفت: با شکل‌گیری شبکه جوانان رضوی در کشور، برگزاری تمامی این جشن‌ها در دهه کرامت و میلاد امام رضا (علیه‌السلام) توسط مردم و جوانان برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.
کاروان زیر سایه خورشید هفت روز در استان مازندران حضور دارند و قرار است ۲۷۰ عنوان برنامه توسط ۶۰ موسسه فرهنگی مردمی به‌طور همزمان در تمامی شهرستان‌ها اجرا شود.
انتهای پیام/

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.