خراسان شمالی میزبان جُنگ دانش آموزی«چله انقلاب»

به همت تشکل های جوانان رضوی و همزمان با آغاز ویژه برنامه های سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی، خراسان شمالی میزبان جُنگ دانش آموزی«چله انقلاب» می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، جُنگ دانش آموزی ویژه نسل چهارم از سلسله برنامه های پویش کشوری «چله انقلاب» با حضور دانش آموزان پسر نخبه علمی مقطع متوسطه، مورخ سیزدهم بهمن سال جاری در سالن حافظ بجنورد برگزار خواهد شد.

جُنگ دانش آموزی چله انقلاب در راستای تعمیق باورها، آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و با محوریت مخاطبین جوان و نوجوان طراحی و همزمان با سومین روز دهه فجر در استان خراسان شمالی اجرا می گردد.

اهداء لوح افتخار و سپاس به دانش آموزان نمونه، اجرای سرود توسط دانش ­آموزان، اجرای تئاتر، برگزاری مسابقه علمی، فرهنگی  از سوی آستان قدس رضوی از دیگر برنامه­ ها در جُنگ دانش آموزی چله انقلاب در این استان است.

یادآوری می شود؛ پویش کشوری «چله انقلاب»؛ به منظور ارائه مجموعه ای از نمایشگاه ها، همایش ها و برنامه های ترکیبی ویژه بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار می گردد که با هدف معرفی کامل اهداف و دستاوردهای آن واقعه عظیم در سراسر کشور و به صورت چرخشی در شهرهای منتخب از تاریخ ۳۰ دی ماه تا سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد. تمام این فعالیت ها با محوریت شبکه جوانان رضوی و همت و توان مجموعه ها و تشکل های انقلابی و با حضور همه اقشار مردم انجام می شود.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.