خواست تولیت معزز آستان قدس رضوی حضور جدی موسسه در حوزه نوجوانان است

مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی گفت: حضور و ورود جدی این موسسه در حوزه تربیتی نوجوانان، بنا به درخواست و تاکید تولیت معزز آستان قدس رضوی انجام شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی در نشست هم‌اندیشی با خانواده‌های دختران شرکت‌کننده در طرح”من ملکه‌ام” گفت: موسسه جوانان به تبع ماموریت‌ها و فعالیت‌های جدید آستان قدس و با تاکیدات تولیت جدید این آستان مقدس در حوزه تربیتی جوانان و نوجوانان حضور جدی پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه تلاش کردیم تا زیرساخت‌های لازم را برای اجرای طرح‎های تربیتی نوجوانان و جوانان فراهم کنیم، افزود: باغ بیلدر که بیش از ۹۰ سال فضای تشریفاتی بود به اردوگاه اختصاصی نوجوانان و جوانان تبدیل شد و امیدواریم در شهرها و استان‌های دیگر مجموعه باغات وقفی آستان قدس نیز با همین روند به اردوگاه‌های تربیتی تبدیل شوند تا نوجوانان و جوانان در بستر نشاط فردی و معنوی آموزش‎های لازم تربیتی را نیز فرا گیرند.

مختاری تاکید کرد: اگر ما بخواهیم مهارت‌ها و استعدادهای خود را شکوفا کنیم باید متصل به حقیقتی باشیم که آن حقیقت جز با اتصال به خدا و ائمه اطهار(ع) ممکن نیست و برای همین امر به دنبال تعریف مسیری برای رسیدن به این نقطه هستیم.

مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی با بیان اینکه شکوفاشدن مهارت‌ها و استعدادهای افراد با اتصال به خدا و توسل به ائمه معصومین(ع) به‌وجود می‌آید، گفت: هرچه بتوانیم ارتباط خود را با حقیقت عالم تقویت و نقطه اتصال را برقرار کنیم، دایره اثرگذاری ما بیشتر خواهد بود.

وی با اشاره به عدم وجود نمونه‎ای مشابه این طرح در کشور تصریح کرد: از خانواده‌ها می‏خواهیم تا در این راه ما را یاری کرده و نواقص را گوشزد و با مربیان و مشاوران همراهی کنند،

وی در پایان با بیان اینکه تاکنون در هزار و ۲۵۰ نقطه کشور اقدامات فرهنگی و تبلیغی داشته‌ایم، گفت: باید همه ما کمک کنیم تا اینگونه اقدامات در سطح کشور فراگیر شود.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.