دانش آموزان نقش بسزایی در پیروزی انقلاب ایفا کردند

رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری در ویژه برنامه جُنگ دانش آموزی «چله انقلاب» گفت: دانش آموزان نقش بسزایی در پیروزی انقلاب ایفا کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر ویژه برنامه پویش کشوری «چله انقلاب» در قالب جُنگ دانش آموزی با حضور دانش آموزان نخبه علمی مقطع متوسطه در سالن کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان ساری برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حمزه صادقی به تبیین موضوع گفتمان انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: امام خمینی(ره) با درایت و رهبری مدبرانه و با پشتیبانی ملت متدین ایران اسلامی بویژه جوانان و نوجوانان انقلاب را به ثمر رساند.

وی افزود: دانش‌آموزان در دوران شکل گیری انقلاب اسلامی با شعارنویسی، پخش عکس ، توزیع اعلامیه و نوار سخنرانی حضرت امام(ره) و تبدیل کلاس درس به سنگر مبارزه نقش موثری را  ایفا کردند.

صادقی با بیان اینکه رژیم پوشالی و استبدادی پهلوی نه تنها به دانش آموزان بلکه به مردم ایران و کشور توجهی نداشت و اهمیتی قائل نبود، تصریح کرد: شاه به دنبال رضایت اربابان خود و سرمست از غرور و عیش و نوش خود بود.

وی با اشاره به حوادث انقلاب، اظهارکرد: با پیروزی انقلاب و شروع توطئه‌های آمریکا، ملت اجازه غارت ایران را به آنان ندادند و برای مقابله با آنها با حضور در کمیته‌ها از انقلاب حراست کردند.

اهداء لوح افتخار و سپاس از سوی آستان قدس رضوی به خانواده شهدای مدافع حرم و انقلاب و اجرای سرود ، تئاتر توسط دانش آموزان از دیگر برنامه های پویش کشوری «چله انقلاب» در مازندران بود.

یادآوری می شود؛ پویش کشوری «چله انقلاب»؛ به منظور ارائه مجموعه ای از نمایشگاه ها، همایش ها و برنامه های ترکیبی ویژه بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار می گردد که با هدف معرفی کامل اهداف و دستاوردهای آن واقعه عظیم در سراسر کشور و به صورت چرخشی در شهرهای منتخب از تاریخ ۳۰دی ماه تا سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد. تمام این فعالیت ها با محوریت شبکه جوانان رضوی و با همت و توان تشکل های انقلابی و با حضور همه اقشار مردم انجام می شود.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.