دیدار خادمین حرم رضوی با آتش‌نشانان همدان

در سومین روز از ورود کاروان زیر سایه خورشید به همدان صورت گرفت؛

دیدار خادمین حرم رضوی با آتش‌نشانان همدان

به گزارش ستاد رسانه‌ای زیر سایه خورشید استان همدان، امروز در سومین روز از سفر کاروان زیر سایه خورشید به همدان خادمین بارگاه ملکوتی شمس الشموس با آتش نشانان ایستگاه مرکزی همدان دیدار کردند.
در این مراسم که به صورت خودجوش توسط آتش‌نشانان همدان برای عرض اردات به حضرت امام رضا(ع) و افزایش بعد معنوی و اعتقادی برگزار شد، رئیس سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی همدان، مسئولین و کارکنان آتش نشانی ایستگاه مرکزی همدان و خانواده شهدای آتش نشان همدان حضور داشتند.

استقبال گرم و باشکوه فرشتگان نجات از خادمین حرم رضوی که نشان از ارادات عمیق قلبی آنها به ائمه معصومین(ع) بود با پخش شربت و شیرینی در بین مردم تماشایی شد.
از همان دقایق ابتدایی مراسم خادمین حرم رضوی با حمل پرچم متبرک آستان قدس رضوی در جمع پرشور آتش نشانان حضور داشته و پس از نصب پرچم در جایگاه اصلی، صلوات خاصه حضرت رضا(ع) را با همراهی آتش نشانان زمزمه و عطر روح نواز حرم مطهر و صفای زیارت ضامن آهو را در مراسم جاری ساختند.
خادمین در ادامه حضور خود با اشاره به کرامات امام رضا(ع) و با پخش بسته متبرکه حرم امام رضا(ع) پرچم را درمیان جمعیت حمل کرده و حاضرین با بوسه بر پرچم بارگاه ملکوتی بر آن تبرک جستند.
اجرای گروه سرود نورالمهدی در مدح و ستایش امام رضا(ع) حال و هوای خاصی به مراسم بخشید و دل‌های عاشقان اهل بیت(ع) را روانه مشهد الرضا کرد.
در پایان این مراسم نیز از خانواده شهدای آتش نشان شهر همدان تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/



بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.