دیدار خدام بارگاه منور رضوی با خانواده شهدای مدافع حرم خوزستانی

خادمان حرم رضوی طی حضور خود در استان خوزستان با خانواده دو تن از شهدای مدافع حرم، دیدار کردند.

به گزارش ستادخبری دهمین دوره جشن‌های مردمی و بین‌المللی «زیر سایه خورشید»، خادمان بارگاه منور رضوی طی مدت حضور خود در استان خوزستان با خانواده دو تن از شهدای مدافع حرم خوزستان، شهید حمید قنادپور و شهید حجت‌الاسلام محمد کیهانی دیدار کردند.

کاروان خدام رضوی طی این دیدارها ضمن تجلیل از مقام شامخ این حماسه‌آفرینان مدافع حرم، هدایایی را به رسم یادبود به خانواده این شهدای گرانقدر تقدیم کردند.

کاروان خدام رضوی همچنین طی مدت حضور خود در این استان با مردم شهرستان های دزفول، خرمشهر، رامشیر و کاروان نیز دیدار و هدایای متبرک حرم مطهر رضوی را در میان خیل مشتاقان و دوستداران امام هشتم توزیع و مردم را به برکت زیارت پرچم بارگاه ملکوتی آن امام همام رساندند. خادمان رضوی در ادامه از خانه سالمندان بازدید و از بیماران نیز عیادت کردند.

کاروان زیر سایه خورشید در رامشیر نیز مورد استقبال مردم و حجت‌الاسلام معرف امام جمعه این شهرستان قرار گرفت. حجت‌الاسلام معرف در همین راستا عنوان کرد: به ورود خدام در استان خوزستان و شهرستان رامشیر افتخار می‌کنیم و امیدواریم مشکلات مردم و مشکل ازدواج جوانان به برکت امام رضا(ع) حل و فصل شود.

همچنین، حضور کاروان خادمان رضوی در شهرستان باوی با خوشامدگویی امام جمعه موقت شهرستان و برگزاری جشن های مردمی دهه کرامت همراه بود که در این باره مولودی خوانی حاج احمد طرفی به زبان عربی و با رسم و رسومات منطقه از دیگر برنامه های این کاروان باوی بود.

خادمان حضرت رضا(ع) در ادامه در مراسم جشن و مولودی مردم شبیشه شهر شیبان نیز حضور پیدا کرده و با استقبال سنتی و عشایری مردم منطقه مواجه شدند.
حضور خدام حرم رضوی در بیمارستان «مادر» شهرستان رامهرمز و عیادت از بیماران این مرکز درمانی، از دیگر برنامه‌های خادمان بارگاه رضوی طی این مدت بود.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.