دیدار کاروان «زیر سایه خورشید» با خانواده شهدای ترور مانه و سملقان

مقارن با دهه کرامت و آغار جشن‌های «زیر سایه خورشید»، کاروان خدام حرم رضوی عازم شهرستان مانه و سملقان شده و دیدار و گفت‌وگو با مردم این خطه و خانواده شهدای ترور از جمله برنامه‌های خدام امام هشتم در این شهرستان بود.

به گزارش ستاد خبری دهمین دوره جشن‌های مردمی و بین‌المللی زیر «زیر سایه خورشید»، کاروان خدام حرم امام رضا(ع) در چهارمین روز حضور خود در خراسان شمالی به شهرستان مانه و سملقان عزیمت کرده و دل‌های بی‌قرار عاشقان بارگاه رضوی را به عطر پرچم متبرک آن حضرت گره زنند.

دیدار با حجت‌الاسلام عباسعلی احمدزاده، امام جمعه آشخانه، اولین برنامه حضور کاروان خدام در شهرستان مانه و سملقان بود و بعد از آن دیدار با خانواده شهدای ترور انجام شد.

بر اساس این گزارش، دیدار عمومی با مردم روستای زرد و روستای کشانک و عیادت از بیماران شهر آشخانه از دیگر برنامه‌هایی است که در شهرستان مانه و سملقان به انجام رسید.

کاروان خدام حرم رضوی به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت (یکم ذی القعده سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س)، تا یازدهم ذی القعده سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع)) در خراسان شمالی حضور دارند و طی این مدت دیدارهای عمومی، بازدید از زندان‌ها، عیادت از بیماران، دیدار با خانواده شهدا و برگزاری جشن‌های رضوی جزو برنامه های این کاروان است.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.