شادباش هیئت نوجوانان به مناسبت میلاد اسوه صبر و استقامت

به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی جشن میلاد پرخیر و برکت حضرت زینب کبری(س) با حضور نوجوانان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، به دنبال آغاز به کار هیئت نوجوانان پسر« شباب الشمس» در میلاد فرخنده پیامبرمکرم اسلام، اینبار و به مناسبت میلاد بابرکت حضرت زینب کبری(س) این بزرگ بانوی واقعه عاشورا و اسوه صبر و استقامت، هیئت دخترانه «شمیسا» با رویکرد هویت‎بخشی و استعدادیابی دختران نوجوان کار خود را آغاز خواهد کرد.

لذا به برکت این میلاد فرخنده، هیئت دخترانه «شمیسا» روز چهارشنبه با دعوت از دختران نوجوانی که به هر نحوی با موسسه جوانان آستان قدس در ارتباط بوده‎اند کار خود را آغاز خواهد کرد؛ همچنین در شب میلاد این بانوی بزرگوار هیئت نوجوانان«شباب الشمس» ضمن دعوت از حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا مهدوی ارفع برای سخنرانی این مراسم و دعوت از مداح اهل بیت(ع) سیدامیر احمدنیا آماده میزبانی از نوجوانان پسر مشهدی خواهد بود.

این دو هیئت برنامه‎های متعددی را ویژه نسل نوجوان طرح‎ریزی کرده است و نوجوانانی که در برنامه‏‎های مختلف موسسه جوانان آستان قدس رضوی همراه این موسسه بوده‎اند از اعضای اصلی و فعال این هیئت‏ها به شمار می‎روند.

این هیئت‎ها در نظر دارند برای جذب و تاثیرگذاری حداکثری، علاوه بر بخش‌های معمول یک هیئت‌ یعنی سخنرانی و مداحی؛ سرود، تئاتر، پخش کلیپ، معرفی و عرضه کتاب‎های مفید در حوزه نوجوانان را جزء برنامه‎ها و فعالیت‌های خود قرار دهند.

ساختار این هیئت‏ها که با هدف مسوولیت دهی، هویت بخشی و حضور در دستگاه امام رضا(ع) فعالیت خود را از مشهد آغاز کرد، با کمک شبکه جوانان رضوی در آینده به یک هیئت ملی نوجوانان تبدیل خواهد شد.

خادمی، میزبانی و مسئولیت‏‎های اجرایی در این هئیت‏ها به جهت افزایش روحیه مسئولیت‌پذیری نوجوانان بر عهده خود آنها خواهد بود و موسسه جوانان آستان قدس رضوی آنها را در این راه پشتیبانی خواهد کرد.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.