شرایط فرهنگی امروز کشور بحرانی است/ جوانان انقلابی با تمام قوا پای کار بیایند

با توجه به کم کاری های مسئولین در عرصه فرهنگی و فرمان آتش به اختیار رهبر معظم انقلاب، نیاز است تا جبهه فرهنگی انقلاب برای مقابله با نفوذ دشمن با تمام قوا به میدان بیاید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، کمیته فرهنگی نمایندگی تولیت آستان قدس رضوی در استان گلستان با حضور حجت‌السلام حجت گنابادی‌نژاد، رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی و مجتبی مختاری، مدیرعامل مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی افتتاح گردید.

حجت السلام گنابادی نژاد در این جلسه ضمن ابراز تاسف در خصوص حادثه تروریستی تهران در خصوص مسائل فرهنگی اظهار کرد: در آستان قدس رضوی منطبق با تدبیری که مقام معظم رهبری در حکم انتصاب تولیت آستان قدس رضوی داشتند یک فصل جدید را از مدیریت وخدمت گذاری بر پایه ارزش های انقلاب اسلامی در آستان قدس رضوی تبعین و ابلاغ فرمودند.

او ادامه داد: یکی از الویت هایی که در حکم انتصاب آیت الله رئیسی بطور ویژه تاکید شده مسائل فرهنگی است و امروز ما در عرصه فرهنگی در شرایطی دور هم جمع شدیم که ولی امر مسلمین برای مجاهدان فرهنگی امر “آتش به اختیار” فرمودند.

وی اظهار کرد: بچه حزب الهی ها باید در این مسئله تامل کنند و ما نیاز به سازماندهی به معنای واقعی در همه ابعاد داریم که بتوانیم هرچه درتوانمان را درموضوع آتش به اختیار به وسط میدان بیاوریم.

حجت السلام گنابادی بیان داشت: آتش به اختیار چند رکن دارد که اولین رکن آن این است، که در این زمان شرایط بحرانی در کشور حاکم است زیرا که هیچ فرمانده ای در شرایط عادی دستور آتش به اختیار صادر نمی‌کند.

رئیس سازمان فرهنگی آستان فدس رضوی با تاکید بر بحرانی بودن شرایط فرهنگی کشور تصریح کرد: با توجه به این شرایط سخت قرارگاه اصلی خاصیت و کارکرد خودش را از دست داده است و اگر ما امروز اینجا زیر پرچم امام رضا (ع) ایستاده ایم باید یقین بدانیم که دستگاه های متولی و مسئول وظایف خودشان را به نحو احسن انجام نداده اند. کارنامه و آثاری که هم اکنون ما درست داریم بزرگترین سند است که مسئولان در زمینه فرهنگی کم کاری کرده اند.

وی افزود: در رکن سوم حتما ما باید همه ی توان خود را در آتش به اختیار بیاوریم، در اصطلاح نظامی می‌گویند آماده، هدف، شلیک ولی در آتش به اختیار می گویند بزن، یعنی از هر سه تیری که به هدف زدی یکی هم خورد غنیمت است واگر ما در این شرایط درنگ کنیم، هیچ صورت مسئله و احتمالی غیر از پیروزی و نفوذ دشمن دیگر معنا ندارد.

شایان ذکر است در این مراسم احکام اعضای کمیته فرهنگی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گلستان توسط رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی اهدا شد.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.