لزوم خلاقیت و نوآوری در اجرای جشن‌های زیرسایه خورشید

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: جشن های مردمی زیرسایه خورشید فرصتی بی بدیل و ظرفیت فرهنگی فوق العاده ای است که مردم ایران اسلامی و محبان و دوستداران اهل بیت(ع) در کشورهای منطقه و جهان با آن ارتباط برقرار کرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، سید مرتضی بختیاری در جمع تشکل‌های جوانان رضوی با اشاره به رسالت آستان قدس رضوی در حوزه های فرهنگی و رسیدگی به محرومان و مستضعفان اذعان داشت: دفاتر نمایندگی آستان قدس در استان‌های مختلف با همین رویکرد و برای هم افزایی هرچه بیشتر تشکل‌های مردمی و جوانان تاسیس شده است.

وی گفت: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب و سیاستگذاری های کلان آستان قدس رضوی، جشن های زیرسایه خورشید با قدرت و در گستره وسیع تری برگزار خواهد شد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی اذعان داشت: آنچه امروز جشن های زیرسایه خورشید بدان نیاز دارد محتوای غنی، جذابیت بیشتر و تاثیرگذاری در حل مشکلات مردم مناطق محروم کشور است.

وی تصریح کرد: تولیت آستان قدس رضوی همواره به فراهم کردن زمینه فعالیت برای جوانان ایران اسلامی و باور به توانمندی و استعدادهای فرزندان این سرزمین تاکید دارند.

بختیاری افزود:جوانان متخصص، مومن و انقلابی ایران اسلامی در بسیاری از حوزه های علمی، فرهنگی و فناوری در دنیا درخشیده اند و آستان قدس رضوی حمایت از تشکل های جوانان را از وظایف خود می داند.

در ابتدای این دیدار، نمایندگان تشکل‌های جوانان رضوی به ارائه پیشنهاداتی در جهت ارتقاء کیفی جشن های زیرسایه خورشید پرداختند.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.