مجتبی مختاری: شبکه‌های جوانان رضوی در کشور ذیل فرهنگ جریان‌ساز رضوی فعالیت می‌کنند

مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی گفت: با وجود برنامه‌های ارزشمندی که شبکه‌های جوانان رضوی انجام داده و می‌دهند بازهم شاهد این موضوع هستیم که آنان تحت لوای فرهنگ ارزشمند رضوی به فعالیت‌ می‌پردازند.

به گزارش ستاد خبری اجلاسیه جوانان رضوی، مجتبی مختاری در آیین اختتامیه اجلاسیه جوانان رضوی با بیان اینکه پشتوانه این اجلاسیه مانند نامش جوانان و بزرگان هر خطه از ایران اسلامی‌ بودند، اظهار داشت: شبکه‌های جوانان رضوی از تشکل‌های متکی به فعالیت ها و درآمدهای مردمی تشکیل شده است که ذیل نام جریان ساز آستان قدس رضوی که امروز نیز به یک فرهنگ تبدیل شده است، به فعالیت می‌پردازند.

وی افزود: امیدواریم حرکت جوانان رضوی در استان‌های مختلف نه تنها در حوزه تئوری و نظری بلکه در حوزه عمل و در قالب بدنه‌ای از جوانان مومن و انقلابی و مردم نهاد گسترش و انسجام بیشتری پیدا کند.

مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته توسط تشکل‌های مردمی جوانان رضوی در سراسر کشور خاطرنشان کرد: ایجاد شبکه مداحان و ذاکران نوجوان و جوان اهل بیت(ع)، ایجاد شبکه جوانان رسانه‌ای و فعالان فضای مجازی با هدف گسترس فرهنگ مدح و ثنای ائمه اطهار(ع) و همچنین گستراندن فرهنگ استفاده از فضای مجازی برای ترویج سبک زندگی و سیره رضوی، از جمله مهترین برنامه‌هایی بوده است که شبکه جوانان رضوی در سراسر کشور انجام داده است.

مختاری افزود: امیدواریم با حمایت‌های بیش از پیش تولیت معزز آستان قدس رضوی فعالیت این شبکه ها در سراسر کشور با رویکرد مردمی و با هدف ترویج فرهنگ رضوی و انقلابی گسترش پیدا کند.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.