مراسم «نور و نوروز» در گلزار شهدای همدان برگزار شد

ستاد مردمی زیر سایه خورشید با همکاری بنیاد شهید شهرستان همدان و مجموعه خادمین شهدای همدان اقدام به برگزاری مراسم لحظه سال تحویل در گلزار شهدای همدان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی و به نقل از خبرگزاری بسیج، مردم دارالمومنین همدان در لحظه تحویل سال با حضور در گلزار شهدا سال نو را در کنار شهدای خود آغاز کردند.

سفره‌های هفت سین پهن شده در کنار مزار شهدا و دلتنگی خانواده‌های شهدا و اشک‌هایی که در گوشه چشمان آنها حلقه زده بود حال و هوای خاصی داشت.

صلوات خاصه امام رضا(ع) در لحظه سال تحویل در فضای گلزار شهدا توسط مردم شهید پرور همدان زمزمه شد که معنویت خاصی به فضا بخشید.

در برنامه سال تحویل در گلزار شهدای همدان که به همت ستاد مردمی زیر سایه خورشید با همکاری بنیاد شهید شهرستان همدان و مجموعه خادمین شهدای همدان، با حضور مدیرکل بنیادشهید استان، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان برگزار شد به نیت امام هشتم(ع) به هشت نفر از مادران و همسران و دختران شهدای گرانقدر به قید قرعه هدایای متبرک آستان قدس رضوی اهدا شد. در پایان نیز از مجموعه خادمین شهدای همدان تقدیر شد.

یادآور می‌شود؛ ویژه برنامه کشوری و مردمی «نور و نوروز»، در روز ۳۰ اسفندماه، به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی و مشارکت شبکه جوانان رضوی در گلزارهای شهدا، امام زادگان، بقاع متبرکه و مهدیه‌های مراکز استان سراسر کشور و با حضور عموم مردم برگزار گردید.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.