مردم آمریکا در مورد ایران واقعیت‌ها را نمی‌دانند

تحلیلگر مسائل حقوقی شبکه پرس.تی.وی گفت: مردم آمریکا در مورد ایران واقعیت‌ها را نمی‌دانند؛ اگر من نظامی بودم تبلیغات منفی را با روشنگری و واقعیت خنثی می‌کردم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، ادوارد کریگان در نشست تخصصی با موضوع «ادعای حقوق بشر و استانداردهای دو گانه غرب» که در دانشکده مهندسی دانشگاه آزاد مشهد برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از مردم به من توصیه کردند به ایران نرو چون فضای آن خشونت آمیز و خطرناک است اما می دانستم اکنون فرصت مناسبی برای صحبت از عشق و حقیقت است.وی ادامه داد: من در گذشته افسر ارتش ایالت آمریکا در جنگ روانی بودم و در بخش ضد تروریسم فعالیت می کردم، اکنون به شدت با سیاست های آمریکا مخالف هستم. من حمایت مالی صهیونیسم از دولت های گذشته آمریکا مثل دولت ریگان و اوباما را کشف کردم و آن را در کتابم نوشتم.

تحلیلگر مسائل حقوقی شبکه پرس.تی.وی ابراز کرد: اکنون آماده ام تا جنایت های دولت آمریکا را با شما به اشتراک بگذارم تا به شما نشان دهم که هنوز آمریکایی های زیادی در حال بیدار شدن و دنبال صلح هستند.

وی در مورد رابطه ایران و اروپا گفت: اکنون ما با اروپای فاسد در ارتباط نیستیم بلکه با قبایل جداگانه در کلونی بزرگ اروپا در ارتباط هستیم و آنها در تلاش هستند که از اتحادیه اروپا رهایی یابند.

کریگان تصریح کرد: اگر روزی مسیر موشک‌های آمریکایی به سمت ایران باشد و شما بخواهید از مسیحیان شرق اروپا برای آمدن به ایران دعوت کنید، من اولین کسی هستم که به اینجا می‌آیم و با شما در برابر آمریکا جنگ می‌کنم.

وی با بیان اینکه خروج آمریکا از برجام اقدام نادرستی بود، گفت: ترامپ دوست دارد صدمه بزند ولی هر لحظه امکان تغییر دیدگاه و رویکرد او وجود دارد؛ اطرافیان رئیس جمهور آمریکا افراد عصبی و نادان هستند اما ما باید به او ثابت کنیم جنگ باعث نابودی او و خانواده اش می‌شود.

تحلیلگر مسائل حقوقی شبکه پرس.تی.وی ادامه داد: اوباما نوعی ضعف در سیاست آمریکا نشان داد؛ با ازدواج همجنسگرایان و ورود آنها به ارتش و برجام موافقت کرد اما ترامپ از تمام اقدامات او متنفر است و بخاطر همین برجام را پاره کرد چون کاری بود که اوباما انجام داده بود اما می خواهد همان قرارداد را با اسم خودش تمام کند.
وی با بیان اینکه ترامپ از ایران شناخت زیادی ندارد، گفت: انسانی را در اتاقی پر از دود فرض کنید؛ آن دود کلام رژیم صهیونیستی است که در مورد ایران دروغ می‌گوید و برای همین شما در رفتار ترامپ گیجی و دیوانگی خاصی می‌بینید.

وی تاکید کرد: اگر من نظامی بودم تبلیغات منفی را با روشنگری و واقعیت خنثی می‌کردم؛ مردم آمریکا باور دارند که فساد زیادی در انتخابات و دولت وجود دارد و بین دولت و مردم اختلاف است اما آنها در مورد ایران واقعیت‌ها را نمی‌دانند.

گفتنی است: ششمین دوره کنفرانس بین المللی افق نو با حضور ۶۰ شخصیت ضدصهیونیستی از ۲۲ کشور دنیا از جمله آمریکا، انگلیس، آلمان، روسیه و … با همکاری موسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار شد.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.