مهمترین مأموریت آستان قدس رضوی، مأموریت فرهنگی است

کمیته فرهنگی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان تهران با حضور رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسسه جوانان آستان قدس رضوی، در این مراسم که در دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان تهران برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین گنابادی نژاد و حجت الاسلام و المسلمین هاشمی و دیگر اعضای کمیته فرهنگی استان حضور داشتند.

در این مراسم، ابتدا دکتر نعمتی؛ دبیر کمیته فرهنگی گزارشی از فعالیت‌های پیش رو و صورت گرفته ارائه نمود و در ادامه پرویز سروری، ضمن خیر مقدم به رئیس محترم سازمان فرهنگی آستان قدس و دیگر مدعوین، گفت: هر اقدامی که به نام امام رضا (ع)  انجام شود، علاوه بر اینکه اثر خودش را دارد، ایجاد بذر محبت ایشان را نیز در دل مردم می‌کند.

همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین گنابادی نژاد ضمن ایراد سخنانی، به سرفصل­های ماموریت اعضای کمیته فرهنگی آستان قدس در تهران اشاره نمود و گفت: وجود آسیب‌های فراوان در کنار دستاوردهای متعدد انقلاب اسلامی در این بازه نزدیک به چهل سال کمک می‌کند، تا بنیاد فرهنگی آستان قدس رضوی بتواند به موضوع ایفای نقش خود اهمیت دهد.

وی همچنین گفت: توسعه خدمت و خادم و مخدوم مهمترین عرصه و توصیه تولیت آستان قدس رضوی در انجام کلیه فعالیت‌های آستان قدس رضوی است، به نحوی که هر فردی در هر شغلی و در هر نقطه ایران بتواند خادم امام رضا (ع) باشد و قسمتی از فعالیت خود را در خدمت به امام رئوف به انجام برساند.

رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی ضمن اشاره به مهمترین مأموریت آستان قدس رضوی که مأموریت فرهنگی است، گفت: مهمترین مخاطبان فعالیت‌های فرهنگی آستان قدس رضوی، باید افرادی باشد که در طول این مدت نظام، ارتباط با آنها کمرنگ بوده و یا قطع ارتباط صورت گرفته است. جذابیت پرچم حضرت رضا (ع) این قابلیت را دارد که آن‌ها را دلگرم کند، در عین حال باید به روش‌ها فکر کرد و اینکه چگونه به سراغ آن‌ها برویم.

شایان ذکر است در این مراسم احکام اعضای کمیته فرهنگی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد توسط رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی و در حضور مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی اهدا شد.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
نظرات بسته شده است.